۱۲۳۸۹۷۱
۱۱۱۴
۱۱۱۴
پ

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

بسیاری از بازیگران به دلایل زیادی، نقش‌هایی را در فیلم‌های مختلف بر عهده می‌گیرند. برخی فیلم‌نامه را می‌پسندند و برخی دیگر دستمزد فیلم را مد نظر قرار می‌دهند.

دیجی‌کالا مگ: بسیاری از بازیگران به دلایل زیادی، نقش‌هایی را در فیلم‌های مختلف بر عهده می‌گیرند. برخی فیلم‌نامه را می‌پسندند و برخی دیگر دستمزد فیلم را مد نظر قرار می‌دهند. اما بعضی از این بازیگران هرگز از نقشی که در آن ظاهر شده‌اند خوششان نمی‌آید. چه به دلیل داستان فیلم باشد چه خود کاراکتر مورد نظر.

بازیگرانی مانند شان کانری و هریسون فورد بارها و بارها حس تنفر خود را از نقش‌هایی که آن‌ها را به شهرت رساندند ابراز کردند اما بازیگران دیگری هم هستند که از نقش‌هایی که بازی کرده‌اند چندان خوششان نمی‌آید. به تازگی، رگی ژان پیج، ستاره‌ی سریال «بریجرتون» اعتراف کرده از نقشی که او را به شهرت رساند، بیزار است. هر چند او تنها بازیگری نیست که از نقشی که در آن ظاهر شده خوشش نمی‌آید.

۹. رگی ژان پیج در نقش سایمون باست – بریجرتون (Bridgerton)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

شاید هیچ کس نمی‌توانست همانند پیج، کاراکتر سایمون باست را در سریال موفق «بریجرتون» محصول نتفلیکس، به تصویر بکشد. یعنی همان کاراکتری که باعث پیشرفت شغلی‌اش شد. نقش پیج با استقبال گسترده‌ای از طرف مخاطبان مواجه شد و جوایز متعددی از جمله جایزه NAACP بهترین بازیگر مرد را برای پیج به ارمغان آورد.

با این حال، پس از پایان فصل اول، پیج دیگر به سریال برنگشت و تصمیم گرفت در نقش‌های دیگری ظاهر شود. به تازگی، پیج در مراسم فرش قرمز «مرد خاکستری»، اعتراف کرده که به شدت از نقش باست متنفر بوده و از کلمه‌ی وحشتناک برای توصیف کاراکترش استفاده کرد و گفت گویا مردم فراموش کرده‌اند که این کاراکتر همیشه مرد خوبی نبود. او در ادامه‌ی صحبت‌هایش بیان داشت که علاقه‌ای ندارد مجددا در این سریال ظاهر شود و گفت که حضور در چنین نقش‌هایی واقعا شجاعت می‌خواهد. شجاعتی که او ندارد.


۸. اما استون در نقش الیسون نگ – آلوها (Aloha)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

اما استون یکی از بازیگران برجسته‌ی نسل خود است که توانست پس از ایفای نقش در «خیلی بد» محصول سال ۲۰۰۷ به بازیگر مطرحی تبدیل شود و در فیلم‌های تحسین ‌شده متعددی به ایفای نقش بپردازد. با این حال، یکی از نقش‌هایی که او اعتراف کرده دوست ندارد مجددا در آن ظاهر شود، نقش او در یکی از فیلم‌های نه چندان محبوب است.

او در فیلم کمدی-رمانتیک آلوها که به کارگردانی کامرون کرو در سال ۲۰۱۵، ساخته شد، عملکرد چندان خوبی نداشت و بازی او به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. استون اندکی پس از اکران فیلم در مورد نقش خود لب به سخن باز کرد و گفت که قرار نبود این شخصیت، آسیایی به نظر برسد، اما در کل از ایفای این نقش پشیمان است، زیرا ایفای نقش این کاراکتر، چشمانش را به روی خیلی چیزهایی که در هالیوود رواج دارد باز کرده و به‌علاوه هرگز در این نقش احساس راحتی نکرده است. بعدها او در گلدن گلوب در رابطه با کاراکتر الیسون شوخی کرد و گفت از بازی در این نقش متاسفم.


۷. تایلر پری در نقش مادیا – پروژه های مختلف مادیا (Various Madea Projects)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

در حالی که تایلر پری به تازگی در فیلم «بازگشت مادیا به خانه» محصول سال ۲۰۲۲ به ایفای نقش پرداخته، اما این بازیگر و کارگردان اعتراف کرده که هرگز ایفای نقش این شخصیت را در فیلم‌های متعدد دوست نداشته است. او در طی یکی از مصاحبه‌هایش گفت من از آن لباس، کلاه گیس و همه چیزی که به این کاراکتر مربوط باشد متنفرم. او اظهار داشت که در گذشته شاهد بازی ادی مورفی در نقش شخصیت‌های زن بوده و ایده ی مادیا را از آن الهام گرفته است.

اگرچه پری ممکن است کاراکتر مادیا را دوست نداشته باشد، اما برای ایفای مجدد نقش این کاراکتر در سال جاری دلیل خوبی دارد. پری گفته که پس از همه‌گیری ویروس کرونا، مردم جهان بیشتر از قبل نیاز دارند بخندند، بنابراین او بازگشته تا دوباره به ایفای نقش مادیا بپردازد. البته این موضوع چندان هم دور از ذهن نیست زیرا پری معمولا از مادیا برای برخورد با مسایل جدی استفاده می‌کند. اگرچه ممکن است مادیا، کاراکتر مورد علاقه‌ی او نباشد، اما فیلم‌های این کاراکتر همیشه موفق بوده‌اند و لبخند را بر لبان بسیاری از بینندگان نشانده‌اند.


۶. دنیل کریگ در نقش جیمز باند – فیلم‌های مختلف باند (Various Bond Films)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

برخلاف شان کانری که از نقشی که او را به شهرت رساند متنفر بود، دنیل کریگ یکی از طرفداران فیلم‌های جیمز باند بود و در ابتدای کار از بازی در آن‌ها لذت می‌برد. با این حال، گویا با گذشت زمان، او از این نقش خسته شد و در یکی از مصاحبه‌های خود در سال ۲۰۱۵ گفت: دیگر پشت دستم را داغ می‌کنم که در دنباله‌ی بعدی باند بازی نکنم.

به‌علاوه کریگ به این موضوع اشاره کرد که در ازای همین پول می‌توانست در فیلم دیگری بازی کند و با بازی در فیلم «زمانی برای مردن نیست» محصول ۲۰۲۱ حرفش را به کرسی نشاند. درست همانند کانری، کریگ هم به کل فرنچایز باند اهمیت می‌داد و گفت که ترجیح می‌دهد این فرنچایز را در جایی رها کند که داستانش به نتیجه رسیده باشد و لذا این کار را بعد از دنباله‌ی «زمانی برای مردن نیست» انجام داد.


۵. امیلیا کلارک در نقش سارا کانر – نابودگر: جنسیس (Terminator: Genisys)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

راه اندازی مجدد یک فرنچایز نمادین می‌تواند دشوار باشد و این همان چیزی است که دنباله‌های «نابودگر» توانستند آن را اثبات کنند. در فیلم دوم تحت عنوان «نابودگر: جنسیس»، امیلیا کلارک، ستاره بازی تاج و تخت نقش نمادین سارا کانر بر عهده گرفت. این فیلم هم از سوی منتقدان و هم تماشاگران با استقبال ضعیفی مواجه شد و در نهایت کلارک گفت که در فیلم‌های «نابودگر» بعدی به ایفای نقش نخواهد پرداخت.

از نظر کلارک، فیلم‌های نابودگر، یک هرج و مرج تمام عیار بودند و گفت که بازیگران و عوامل فیلم چندان با هم سازگاری نداشتند. حتی در سال ۲۰۱۸ دست اندرکاران یکی از دنباله‌های «چهار شگفت انگیز» لباس‌هایی به تن کردند که بر رویش نوشته بود حداقل فیلم ما مانند «نابودگر» نبود. پس از شکست فیلم، سومین دنباله‌ی فرنچایز «نابودگر» هم روانه‌ی بازار شد اما این بار لیندا همیلتون، نقش سارا کانر را بر عهده داشت. این دنباله توانست نقدهای مثبتی را به دست آورد اما در باکس آفیس چندان خوب عمل نکرد.


۴. سالی فیلد در نقش عمه می – مرد عنکبوتی شگفت انگیز (The Amazing Spider-Man)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

در سال‌های اخیر، فیلم‌های «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» اندرو گارفیلد نسبت به زمانی که تازه اکران شده بودند بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. پس از اینکه در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» گارفیلد به این مجموعه فرنچایز بازگشت، طرفداران تصور کردند که قطعا او در ادامه نیز به ایفای نقش مرد عنکبوتی خواهد پرداخت. اما یکی از افرادی که شاید از ساخت دنباله‌های مرد عنکبوتی چندان خوشحال نبود بازیگر نقش عمه می است.

فیلد در یکی از مصاحبه‌هایش گفته که ایفای نقش این کاراکتر چند بعدی بسیار دشوار است و در ادامه افزوده که بازی در این نقش توسط او لطفی بود که در حق لورا زیسکین انجام داده است. او در ادامه بازی گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی را ستود و گفت که او بسیار بیشتر از آنچه که از او انتظار می‌رفت تلاش کرد.


۳. ژت ماکردی در نقش سم – آی کارلی (iCarly)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

بسیاری از مردم از اینکه ماکردی در راه اندازی مجدد سریال «آی کارلی» توسط پارامونت پلاس در نقش خود ظاهر نشده عصبانی بودند. با این حال، زمانی که ماکردی در کتابش تحت عنوان خوشحالم که مادرم مرد، آزاری را که به عنوان یک ستاره‌ی کودک متحمل شده بود، برملا کرد دیگر کسی از او ناراحت نبود.

در این کتاب، ماکردی ادعا می‌کند که بسیاری از عوامل تولید با او رفتاری نداشتند که شایسته‌ی یک کودک باشد. به‌علاوه ماکردی ادعا کرد که به او پیشنهاد داده شده بود تا در ازای مبلغ بالایی درباره‌ی تجربیات پشت صحنه سخنی به میان نیاورد. او در ادامه گفت این پول برای من مانند حق‌السکوت بود و من هرگز حق‌السکوت نمی‌گیرم.


۲. مایلی سایرس در نقش هانا مونتانا -هانا مونتانا (Hannah Montana)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

مایلی سایرس دیگر کودک ستاره‌ای است که نقشی را که در دوران کودکی به او محول شده بود دوست نداشت و گفته که هرگز دوست ندارد دوباره در «هانا مونتانا» به ایفای نقش بپردازد. با این حال، بسیاری از مخاطبان، این بازیگر را برای ایفای نقش همین کاراکتر می‌شناسند، چه او خوشش بیاید چه نه. با همه‌ی این‌ها سایرس بارها اعلام کرده که علاقه‌ای به این نقش ندارد.

سایرس اعتراف کرد که بازی در نقش این کاراکتر، باعث بروز مشکلاتی در شکل گیری بدنش شد، مسائلی که او در بزرگ‌سالی مجبور شده آن‌ها را برطرف کند و در ادامه افزود: من طوری گریم شدم که شبیه کس دیگری به نظر بیایم و به احتمال زیاد همین امر باعث بدشکلی بدنم شده است زیرا باید برای یک مدت طولانی، هر روز گریم می‌کردم. علاوه‌براین، او در حین فیلم‌برداری، با وجود اینکه نوجوانی بیش نبود، ۱۲ ساعت در روز کار می‌کرد.


۱. جرمی آیرونز در نقش آلفرد – بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman vs. Superman: Dawn of Justice)

۹ بازیگر مشهوری که از نقش‌شان متنفر بودند

در حالی که هم اکنون فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» طرفداران خاص خود را دارد، اما زمانی که این فیلم برای اولین بار در سینماها اکران شد یک شکست فاجعه بار تلقی می‌شد. با همه‌ی این‌ها بازی بازیگرانی همچون جرمی آیرونز در نقش آلفرد به شدت مورد ستایش قرار گرفت.

آیرونز در طی مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۶ در مورد این فیلم گفت که داستان فیلم آن چیزی که او تصور می‌کرده نبوده و از واژه‌ی افتضاح برای توصیف آن استفاده کرد. در کل او اعتراف کرده که فقط به خاطر دستمزد به ایفای این نقش پرداخته و گفته که ایفای نقش کاراکتری که به شدت به بتمن وابسته بود باعث شده که به یک بازیگر معروف تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج