۱۲۴۰۱۹۶
۴۵۹
۴۵۹
پ

ناو هواپیمابر رونالد ریگان آمریکا در راه کره‌جنوبی

منابع دولتی در کره‌جنوبی اعلام کردند که ناو هواپیمابر رونالد ریگان همزمان با افزایش نشانه‌ها از آزمایش یک بمب هسته‌ای دیگر توسط کره‌شمالی، تا اواخر ماه جاری میلادی وارد بندر بوسان کره‌جنوبی خواهد شد.

ایرنا: منابع دولتی در کره‌جنوبی اعلام کردند که ناو هواپیمابر رونالد ریگان همزمان با افزایش نشانه‌ها از آزمایش یک بمب هسته‌ای دیگر توسط کره‌شمالی، تا اواخر ماه جاری میلادی وارد بندر بوسان کره‌جنوبی خواهد شد.

 به گفته منابع مطلع، سئول و واشنگتن برنامه دارند تا پس از ورود ناو هواپیمابر رونالد ریگان به بوسان، رزمایشی را در دریای شرقی برگزار کنند.

این ناو هواپیمابر آمریکایی قرار است به مدت یک هفته در آب‌های کره‌جنوبی باقی مانده و در یک رزمایش نظامی مشترک حضور داشته باشد.

یک مقام دولتی در کره‌جنوبی به این خبرگزاری گفت: ورود ناو عظیم هواپیمابر و هسته‌ای رونالد ریگان و برنامه‌ریزی برای رزمایش‌ها، نتیجه مشاوره دولت یون سوک سئول و آمریکا درباره مسائل استراتژیک بود.

حضور ناوهواپیمابر رونالد ریگان در رزمایش‌های مشترک با کره‌جنوبی در شبه جزیره کره از سال ۲۰۱۷ و بعد از انجام ششمین آزمایش اتمی کره‌شمالی آغاز شد.

ناو هواپیمابر رونالد ریگان به اندازه سه زمین فوتبال وسعت دارد و حدود ۸۰ فروند جنگنده و بالگرد را در خود جای می‌دهد. تعداد نظامیان آمریکایی مستقر در این ناو هسته‌ای ۵ هزار نفر گزارش شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج