۱۲۴۰۴۰۶
۲۶۳۹
۲۶۳۹
پ

کاهش محسوس دما در این ۵ استان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از شمالی شدن جریانات روی دریای خزر و کاهش محسوس دما در پنج استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از شمالی شدن جریانات روی دریای خزر و کاهش محسوس دما در پنج استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز یکشنبه (۱۳ شهریور) در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است. از اواخر وقت دوشنبه (۱۴ شهریور) به‌تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا این شرایط روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ شهریور) علاوه بر مناطق ذکر شده برای شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی نیز انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه دمای هوا در نوار شمالی به‌ویژه استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بین ۸ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد همچنین طی سه روز آینده در برخی ساعات در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار غربی کشور وزش باد شدید گاهی خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

ضیاییان افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می شود.

وی در ادامه گفت: از اواخر وقت دوشنبه تا روز پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ شهریور) صاف با احتمال غبار صبحگاهی، از بعداز ظهر وزش باد و گاهی کمی ابری با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱۵ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ شهریور) اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج