adexo3
۱۲۴۰۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امسال چند نفر در تهران مرده اند؟

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) کل دفن شدگان در این سازمان را از شروع سال جدید تا کنون، هشت هزار و ۸۶۷ نفربا جنسیت مرد، پنج هزار و ۹۷۹ نفر با جنسیت زن و ۶۰۴ نفر نوزاد که جمع کل آن پانزده هزار و ۴۴۸ نفر می باشد اعلام کرد.

شفاآنلاین: مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) کل دفن شدگان در این سازمان را از شروع سال جدید تا کنون، هشت هزار و ۸۶۷ نفربا جنسیت مرد، پنج هزار و ۹۷۹ نفر با جنسیت زن و ۶۰۴ نفر نوزاد که جمع کل آن پانزده هزار و ۴۴۸ نفر می باشد اعلام کرد.

مهندس اکبر توکلی گفت: کودکان ۵ تا ۹سال کمترین طیف سنی متوفیان در سال ۹۳ بودند. بیشترین طیف سنی متوفیان را نیز افراد ۶۵ سال به بالا تشکیل می دهند .

به گفته توکلی ازتعداد کل اموات امسال ۴ هزارو۵۰۷نفر مرد و ۳ هزار و ۹۶۰ نفر زن بود ند که جمع کل این آمار هشت هزار و ۴۶۷ نفر می باشد.

شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گفت: تعدادی بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۷ نفر با جنسیت مرد و همچنین هزار و ۸۱۰ نفر با جنسیت زن و ۸۵ نفر نوزاد، با جمع کلی چهار هزار و ۸۰۲ نفر در خارج از سازمان بهشت زهرا دفن شده اند. حال آن که پنج هزار و ۹۶۰ نفر از جنس مرد، چهار هزار و ۱۶۷ نفر ازجنس زن، ۵۱۹ نفر نوزاد و به طور کلی ده هزار و ۶۴۶ نفر امسال در سازمان بهشت زهرا دفن شده اند.

توکلی کمترین علت مرگ و میر را اعلام کرد و گفت: تنها یک خانم بر اثراین بیماری جان باخته است. بیشترین علت مرگ مندرج در گواهی های پزشکی نیز ایست قلبی است که البته از نظر ما این امر علت قطعی مرگ محسوب نمی شود اما با این حال پزشکان آن را علت مرگ اعلام می کنند.

وی گفت: کمترین تعداد مرگ و میر در منطقه ۲۲ شهرداری شامل ۳۷ تن با جنس مرد، ۳۲ تن با جنس زن ودرمجموع ۶۹ نفر بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بیشترین مرگ و میر را در منطقه ۱۰ شهرداری اعلام کرد که این تعداد شامل ۵۱۹ نفربا جنس مرد، ۳۵۹ نفر با جنس زن و ۴ نفر نوزاد اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج