جاباما
۱۲۴۰۷۱۶
۳۰۰۱
۳۰۰۱
پ

فیلمی که در اسکار ۶ دقیقه تشویق شد!

فیلم‌ «نهنگ» ساخته دارن آرونوفسکی در جشنواره ونیز با تشویق ۶ دقیقه‌ای حضار روبه‌روشد.

مهر نوشت: فیلم‌ «نهنگ» ساخته دارن آرونوفسکی در جشنواره ونیز با تشویق ۶ دقیقه‌ای حضار روبه‌روشد.

برندن فریزر بازیگر فیلم «نهنگ» بعد از تشویق فیلم در جشنواره ونیز به مدت ۶ دقیقه، با چشمان اشکبار از حضار تشکر کرد.

اولین نمایش جهانی «نهنگ» که شب پیش (یکشنبه شب) در پنجمین روز جشنواره فیلم ونیز رخ داد را باید نشانه‌ای از بازگشت برندن فریزر به هالیوود دانست. این فیلم احتمالاً وی را در صدر رقابت برای اسکار بهترین بازیگر مرد امسال قرار می‌دهد.

فریزر در این فیلم در نقش پدری ۳۰۰ کیلویی که به ویلچر نیاز دارد تصویر شده است. این مرد که با چاقی شدید زندگی می‌کند تلاش دارد تا با دختر ۱۷ ساله‌اش که از وی فاصله‌ای زیاد دارد، دوباره ارتباط برقرار کند.

این فیلم با اقتباس از نمایشنامه‌ای به همین نام اثر ساموئل دی. هانتر ساخته شده است و فریزر برای بازی در نقش شخصیت اصلی، لباس چاقی مصنوعی پوشید که با توجه به صحنه‌های مورد نظر فیلم، وزنی بین ۲۵ تا ۱۵۰ کیلو اضافه را برای وی ایجاد می‌کرد. هر روز ۶ ساعت از وقت این بازیگر صرف گریم می‌شد تا به قالب شخصیت مورد نظر درآید.

فریزر در مصاحبه پیش از نمایش فیلم درباره سختی گریم گفت واین که لباسی تقریباً شبیه یک کت تنگ با آستین می‌پوشید که با دست روی آن ایربراش شده بود تا مانند پوست انسان باشد و همه موهای بدن رویش نقاشی شده بود تا به نظر برسد پوست وی است.

وی گفت در پایان روز که همه ابزار گریم را از تنش خارج می‌کرد دچار سرگیجه می‌شد و همین موجب قدردانی وی از افرادی شد که بدنشان این چنین است. وی افزود برای سکونت در آن وجود فیزیکی باید از نظر ذهنی و جسمی یک فرد فوق‌العاده قوی باشی.

هرچند آرونوفسکی پیوند دیرینه‌ای با ونیز دارد اما «نهنگ» اولین نمایش پرهیاهوی وی در این جشنواره بود. او اولین بار با «چشمه» در ونیز دیده شد و سال ۲۰۰۸ با فیلم «کشتی‌گیر» شیر طلا را از آن خود کرد. «قوی سیاه» وی هم یکی از فیلم‌های بزرگ ونیز در سال ۲۰۱۰ بود. وی با «مادر!» هم در سال ۲۰۱۷ در این جشنواره حضور داشت.

فریزر با «جورج جنگل» در سال ۱۹۹۷ و پس از آن با «مومیایی» به چهره محبوب گیشه‌های سینما بدل شد، اما در دهه ۲۰۱۰ جایگاه خود را از دست داد و در نقش‌های کوچک‌تر و اغلب تلویزیونی دیده شد. گرچه فریزر سال پیش با «بدون حرکت ناگهانی» ساخته استیون سودربرگ در نقش مکمل با اقبال مواجه شد، اما «نهنگ» بازگشت بزرگی برای این بازیگر محسوب می‌شود. وی بازیگر فیلم «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی هم هست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج