۱۲۴۱۱۱۸
۱۹۲۲
۱۹۲۲
پ

افشای تصاویر قاب‌ آیفون ۱۴ در آستانه معرفی

فردا اپل با برگزاری مراسم «Far Out»، از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی می‌کند و حالا به فاصله کوتاهی از برگزاری این رویداد، شاهد انتشار تصاویری از قاب‌های اعضای این خانواده در رنگ‌های متنوع هستیم.

دیجیاتو: فردا اپل با برگزاری مراسم «Far Out»، از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی می‌کند و حالا به فاصله کوتاهی از برگزاری این رویداد، شاهد انتشار تصاویری از قاب‌های اعضای این خانواده در رنگ‌های متنوع هستیم.

گفتنی است که تصاویر منتشر شده نه تنها رنگ قاب‌های جدید سیلیکونی و چرمی را نشان می‌دهند، بلکه به صورت ضمنی یکی از شایعات پیشین را هم تایید می‌کنند که بر طبق آن نسخه معمولی و بزرگ‌تر از سری آیفون ۱۴ «مکس» نام ندارد و ظاهرا «پلاس» خطاب خواهد شد.

با استناد به این تصاویر که توسط کاربر توییتر Majin Bu منتشر شده‌اند، قاب‌های چرمی نسخه پرو در رنگ‌های نارنجی روشن، قهوه‌ای، قهوه‌ای طلایی، آبی نیمه‌شب، مشکی و سبز روشن هستند، در سوی دیگر رنگ قاب‌های سیلیکونی نیز به رنگ‌های آبی تیره، سبز تیره، صورتی کم‌رنگ، قرمز، یاسی، زرد روشن، آبی توفانی و آبی تیره متمایل به بنفش هستند.

افشای تصاویر قاب‌ آیفون ۱۴ در آستانه معرفی

گفتنی است رنگ‌ آبی نیمه‌شب قاب آیفون ۱۴ پرو که در عمل بنفش به نظر می‌رسد، با اخبار غیر رسمی پیشین مبنی بر معرفی یک رنگ بنفش در مدل‌های پرو هماهنگی دارد، امری که برای رنگ Elderberry یا همان آبی تیره متمایل به بنفش هم صدق می‌کند.

همچنین با نگاه دقیق‌تر به قاب‌های مذکور می‌توان آنها را با رنگ‌های شایعه شده از آیفون‌های جدید مطابقت داد. به عنوان مثال با استناد به گزارش‌ها، مدل‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس در رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهند شد.

این در حالی است که آیفون ۱۳ در رنگ‌های قرمز، استارلایت، نیمه‌شب، آبی و صورتی عرضه شد و به نظر می‌رسد اپل امسال صورتی را کنار گذاشته باشد.

افشای تصاویر قاب‌ آیفون ۱۴ در آستانه معرفی

همچنین به نظر می‌رسد نام‌های ذکر شده در بسته‌بندی قاب‌ها به درستی اسم رنگ‌ها را بیان نکرده‌اند، به گونه‌ای که احتمالا مشکی همان نیمه‌شب است و سفید نیز به استارلایت (زرد مایل به سفید) اشاره دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج