۱۲۴۱۵۹۰
۱۴۲۰
۱۴۲۰
پ

گران‌ترین اسکوتر برقی جهان با قابلیت آفرود

گران ترین اسکوتر برقی جهان سریع، دوست‌دار محیط زیست و به شدت گران است!

گجت‌نیوز: گران ترین اسکوتر برقی جهان سریع، دوست‌دار محیط زیست و به شدت گران است!

گران‌ترین اسکوتر برقی جهان با قابلیت آفرود

گران ترین اسکوتر برقی جهان، خاویر تاندربال نام دارد. این اسکوتر لاکچری، در بدنه‌اش مقدار زیادی طلا دارد که در بالا رفتن قیمتش، تاثیر زیادی داشته است. کمپانی Cavier مدت‌هاست به یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان وسایل شخصی‌سازی شده گران‌قیمت معروف است. جالب است بدانید با وجود اوضاع وخیم برخی از شرکت‌های روسی پس از جنگ روسیه و اوکراین، اوضاع شرکت خاویر خیلی تغییر نکرده و همچنان طرفداران زیادی میان ثروتمندان جهان دارد.

Dualtron X۲، نسل جدید اسکوتر برقی Dualtrin X است که سال گذشته میلادی معرفی شده بود. مدل ایکس ۲ در کنار عملکرد مناسب در جاده‌های شهری، می‌تواند یک اسکوتر آفرودی هم باشد! البته با توجه به این که نسخه خاویر این اسکوتر به پر از قطعات طلایی و گران‌قیمت است، احتمالا برای خارج شهر اصلا مناسب نباشد. گران ترین اسکوتر برقی جهان حدود ۶۶ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند فردی با وزن حداکثری ۱۵۰ کیلو را تحمل کند. این اسکوتر قابلیت تا شدن را هم دارد تا حمل و نقلش ساده‌تر باشد.

گران‌ترین اسکوتر برقی جهان با قابلیت آفرود

اسکوتر خاویر تاندربال نسخه شخصی‌سازی شده مدل ایکس ۲ است. حداکثر نیروی این اسکوتر ۸.۳ کیلووات است. این اسکوتر با توجه به مجهز شدن به سیستم تعلیق هیدرولیک، سواری راحتی را به کسانی که حاضر هستند به اندازه یک خودروی نسبتا گران قیمت هزینه کنند هدیه می‌کند. ترمزهای این اسکوتر نیز دیسکی و هیدرولیک است. جالب است بدانید برخی از قطعات این اسکوتر، تنها روکش طلا ندارند و از طلای خالص ساخته شده‌اند.

گران ترین اسکوتر برقی جهان از روز اول ماه اکتبر (نهم مهرماه) با قیمت ۴۹ هزار دلاری روانه بازار می‌شود. شخصی‌سازی‌های بیشتری که مدنظر خریداران باشد هم در این اسکوتر اعمال خواهد شد اما برای این شخصی‌سازی‌ها، خریدار باید باز هم دست به جیب شود. ظاهرا تولید هر اسکوتر تاندربال حدود دو ماه طول می‌کشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج