اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۲۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آمار تکان دهنده از افراد گرسنه در جهان

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور اجتماعی و اقتصادی گفت: برغم افزایش ثروت و پیشرفت فناوری در سطح جهان به ویژه نسبت به دهه ۱۹۵۰ میلادی ولی هنوز هم ۸۵۰ میلیون نفر در جهان گرسنه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: معاون دبیرکل سازمان ملل در امور اجتماعی و اقتصادی گفت: برغم افزایش ثروت و پیشرفت فناوری در سطح جهان به ویژه نسبت به دهه ۱۹۵۰ میلادی ولی هنوز هم ۸۵۰ میلیون نفر در جهان گرسنه هستند.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور اجتماعی و اقتصادی گفت: برغم افزایش ثروت و پیشرفت فناوری در سطح جهان به ویژه نسبت به دهه ۱۹۵۰ میلادی ولی هنوز هم هشتصد و پنجاه میلیون نفر در جهان گرسنه هستند.

"مارتین سدجیک" با بیان اینکه تصمیمات قاطع این انجمن به معنای پیشرفت سریعتر به سوی اهداف توسعه پایدار است، افزود: باید حرکت در مسیر تغییر و دستیابی به جوامعی مرفه، توام با عدل و داد، بدون فقر و آینده ای بهتر برای همگان شتاب گیرد.

رهبران جهان در سال ۲۰۰۰ میلادی درباره اهداف توسعه هزاره که بتواند تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی مشکلات عمده ای را از قبیل ریشه کنی فقر، گرسنگی، سلامت، تساوی حقوق، تحصیل و شاخص های زیست محیطی تحت شعاع قرار دهد، توافق کرده اند. اهداف توسعه هزاره موفق ترین تلاش های ضد فقر جهانی در طول تاریخ محسوب می شود.

به گفته مقامات سازمان ملل برخی اهداف از قبیل کاهش شمار افرادی که در فقر شدید به سر می برند، صورت گرفته است و انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی اهداف بیشتری محقق شود.

رئیس شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد با اشاره به حضور رهبران سیاسی و مقامات ارشد کشورها در این نشست گفت: این نشست می تواند راهکارهایی برای برنامه های آتی ارائه داده و زمینه را برای روند پس از سال ۲۰۱۵ میلادی فراهم آورد.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور اقتصادی و اجتماعی نیز در افتتاحیه این نشست گفت: تصویب راهکارهای جدید توسعه در سپتامبر ۲۰۱۵ می تواند نقطه عطفی برای آینده مردم در سراسر جهان تلقی شود.

هانگبو افزود: توجه به دیدگاه های دولت ها و گروه های مهم جامعه مدنی می تواند بر توافقات آتی تاثیر بسزایی گذارد.

وی ضمن تاکید بر همکاری بین کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه، بر ضرورت بسیج بیشتر منابع و استفاده بهینه از آنها تاکید کرد و افزود: می دانیم باید چه کنیم ولی خلاء عمده ای در همه سطوح وجود دارد.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور اجتماعی و اقتصادی گفت: برغم افزایش ثروت و پیشرفت فناوری در سطح جهان به ویژه نسبت به دهه ۱۹۵۰ میلادی ولی هنوز هم هشتصد و پنجاه میلیون نفر در جهان گرسنه هستند.

انجمن سیاسی برای توسعه پایدار تحت نظارت شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل در سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی در مجمع عمومی سازمان ملل، جایگزین کمیسیون توسعه پایدار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج