۱۲۴۲۵۳۳
۳۵۴۲
۳۵۴۲
پ

پرطرفدار‌ترین رستوران‌های تهران در اسنپ فود برای سفارش غذای درجه‌یک

این‌روز‌ها با مراجعه به اسنپ و دیدن رستوران‌های پرطرفدار اسنپ فود می‌توانید از بهترین‌ها باخبر شوید و برای سفارش از تجربه دیگران کمک بگیرید. اما پرطرفدارترین‌های پایتخت در اسنپ‌فود کدام موارد هستند؟

پرطرفدار‌ترین رستوران‌های تهران در اسنپ فود برای سفارش غذای درجه‌یک

تهران رستوران‌ها و مراکز فست‌فود پرشمار و متنوعی دارد. در میان آن‌ها برخی آن‌چنان موفق هستند که در تمام شهر‌های کشور هم شهرت دارند. اگر با پرطرفدارترین‌ها آشنا باشید، تجربه‌های دلچسبی برای خود رقم خواهید زد. با وجود اپلیکیشن اسنپ هم شناسایی این بهترین‌ها آسان‌تر از گذشته شده است. این‌روز‌ها با مراجعه به اسنپ و دیدن رستوران‌های پرطرفدار اسنپ فود می‌توانید از بهترین‌ها باخبر شوید و برای سفارش از تجربه دیگران کمک بگیرید. اما پرطرفدارترین‌های پایتخت در اسنپ‌فود کدام موارد هستند؟

۱. رستوران‌های شیلا

پرطرفدار‌ترین رستوران‌های تهران در اسنپ فود برای سفارش غذای درجه‌یک

شیلا از آن مراکز زنجیره‌ای فست‌فود مطرح تهران است که طرف‌داران پرشماری در اسنپ فود دارد. کیفیت برگرها، پیتزا‌ها و غذا‌های فست‌فودی دیگر این رستوران بسیار زیاد است. در طول سالیان فعالیتش، این کیفیت همچنان حفظ شده و این نشانه مدیریت قوی و خوب مجموعه است.

اگر هوس پیتزایی استاندارد و خوشمزه کرده‌اید، حتما در اسنپ سری به رستوران‌های شیلا بزنید. شعبه‌های مختلف این رستوران‌ها در نواحی مختلف تهران به شما کمک می‌کنند که زود و سریع، پیتزایی خوشمزه را درب منزل تحویل بگیرید. فقط بحث پیتزا نیست؛ پیده‌ها، ساندویچ‌ها و برگر‌های شیلا هم کیفیت و طعم بسیار خوبی دارند.

۲. باماهاس

باماهاس شهرت زیادی در تهران دارد. شعبه کریمخان باهاماس از رستوران‌های پرطرفدار اسنپ فود است و منوی متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای میل‌کردن ساندویچ‌های خوشمزه سرد و گرم می‌توانید به‌کمک اسنپ‌فود از باماهاس خرید کنید.

پاستا‌ها و سالاد‌های باماهاس هم خوشمزه و متنوع هستند. یادتان باشد که این رستوران یا بهتر است بگوییم مرکز فست‌فود شعبه‌های متعدد دیگری هم در تهران دارد. تازگی مواد و کیفیت تهیه ساندویچ‌های این مرکز از شاخصه‌های درخشانش هستند.

۳. رستوران پلو سفالی

رستوران پلو سفالی هم گزینه دیگری است که برای خرید اینترنتی غذا می‌توانید به آن مراجعه کنید. چلوکباب‌های تابه‌ای و خوراک‌های کباب‌لقمه پلوسفالی حرف ندارند. امکان سفارش سالاد و پیش‌غذا‌های متنوع هم برایتان وجود دارد.

با سفارش غذا از این رستوران به‌کمک اسنپ می‌توانید در حالی که از ترافیک و شلوغی خیابان‌ها در امان هستید، غذایی خوشمزه را سریع و آسان درب منزل تحویل بگیرید و نوش‌جان کنید. مرور نظرات کاربران اسنپ فود درباره پلو سفالی نشان می‌دهد که از خرید و سفارش غذا از آن پشیمان نخواهید شد.

۴. کلانا

کلانا از فست فود‌های پرطرفدار تهران در اسنپ فود است. این مرکز هم دارای شعبه‌های پرتعدادی در نقاط مختلف پایتخت است و برای صرف وعده‌ای سبک و خوشمزه می‌توانید به آن مراجعه کنید.

ساندویچ‌های متنوع و اسنک‌های رنگارنگ کلانا توجه کاربران اسنپ فود را حسابی جلب کرده است و آن‌ها را در شمار پرطرفدار‌های پرفروش قرار داده است. مواد موجود در محتویات اسنک‌ها و ساندویچ‌های کلانا ارگانیک و تازه‌اند. تمیزی و تازگی غذا‌های کلانا در طول دوران فعالیتش باعث شده‌اند که مشتریان پرتعدادی را به سوی خود جلب کند.

۵. شمس‌العماره مطهری

دوست‌داران غذا‌های سنتی در تهران انتخاب‌های متنوعی پیش روی دارند. اگر بخواهید از اسنپ غذا سفارش بدهید، بهتر است که شمس‌العماره مطهری را انتخاب کنید. این رستوران چلوکباب‌هایی خوشمزه و باکیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و چلوخورشت‌هایی آماده می‌کند که نظیرش را کمتر خورده‌اید.

خوراک‌های مختلف دیگر شمس‌العماره از جمله خوراک میرزاقاسمی یا زرشک‌پلو با مرغ آن هم حرف ندارند و می‌توانید برای مهمان‌کردن خود به وعده‌ای جانانه به‌سراغ سفارش آن‌ها بروید. در حالی که در خانه نشسته‌اید و از اوقات خود لذت می‌برید، غذایتان را از شمس‌العماره و به‌کمک اسنپ سفارش بدهید.

۶. دونر گاردن سهروردی

پرطرفدار‌ترین رستوران‌های تهران در اسنپ فود برای سفارش غذای درجه‌یک

دوست‌داران کباب دونر به هر منویی بله نمی‌گویند. اما دونرگاردن سهروردی از آن مواردی است که توانسته عشاق این غذای ترکی را حسابی راضی نگه دارد و در میان رستوران‌های پرطرفدار اسنپ فود برای خود جایی پیدا کند.

این رستوران علاوه بر دونرکباب‌های خوشمزه، ساندویچ‌های مختلف و شاورما هم در منوی خود دارد و می‌تواند تجربه خوبی از خوردن غذا‌های فست‌فودمانند را برایتان رقم بزند. اگر تابه‌حال تجربه خوردن کباب دونر را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که برای نخستین‌بار آن را از دونر گاردن سهروردی سفارش بدهید. حتما لذت خواهید برد.

۷. رستوران چاپ‌چاپ

رستوران چاپ‌چاپ شعبه الهیه را هم دریابید که پشیمان نخواهید شد. اگر دوست‌دار غذا‌های آسیایی باشید، حتما واقف هستید که باید سوشی و غذا‌های هم‌قبیله‌اش را از بهترین مراکز تهیه کرد و سفارش داد. چاپ‌چاپ یکی از این بهترین‌ها است و می‌تواند تجربه نخست‌تان از خوردن غذ‌های آسیایی را خوش رقم بزند.

اگر در این زمینه حرفه‌ای باشید هم به چاپ‌چاپ نمره خوبی خواهید داد. یادتان باشد که اگر غذا‌های دریایی را در مکانی خوب و باکیفیت امتحان نکنید، امکان اینکه میلی به خوردن مجددشان نداشته باشید هم زیاد می‌شود. چاپ‌چاپ نمی‌گذارد که از سوشی و هم‌تایانش بدتان بیاید.

۸. کافه‌رستوران چورک

چورَک از آن رستوران‌های بی‌ادعا، اما باکیفیتی است که همیشه طرف‌داران زیادی را راضی نگه می‌دارد. با سفارش غذا از اسنپ فود می‌توانید برگر‌ها و ساندویچ‌های خوشمزه این کافه‌رستوران را امتحان کنید.

پاستاهاد و خوراک‌های مرغ چورک هم خوشمزه‌اند. اگر قصد سفارش غذا از این رستوران را دارید، نوشیدنی هم فراموش نکنید. نوشیدنی‌های چورک جذاب‌اند. برای مثال، موهیتو‌های خوشمزه‌ای دارد و شربت زعفران گلاب آن تجربه تازه‌ای از میل‌کردن نوشیدنی‌های سنتی در اختیارتان قرار می‌دهد.

۹. رستوران رفتاری سعادت‌آباد

رستوران رفتاری از رستوران‌های قدیمی تهران با شعبه‌های فراوان است. از شعبه سعادت‌آباد آن در اسنپ غذا سفارش دهید که طرفداران زیادی دارد. برای سفارش انواع کباب‌ها و غذا‌های ایرانی می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. رفتاری از آن مجموعه‌هایی است که با کار، پشتکار و مدیریت افرادی از چند نسل توانسته به فعالیت خود ادامه بدهد.

البته منوی متنوع آن محدود به غذا‌های ایرانی نمی‌شود. امکان سفارش‌دادن غذا‌های دریایی و فرنگی مختلف هم برایتان وجود دارد. استیک‌های رفتاری هم مانند کباب‌هایش لذیذ هستند و واقعا خوب پخته و آماده می‌شوند. پای کیفیت که به‌میان باشد، غذا‌های منوی رستوران هم یکی خوشمزه‌تر از دیگری خواهند بود.

۱۰. رستوران نایب ساعی

نایب از آن نام‌هایی است که نیاز به تعریف ندارد. این رستوران هم شعبه‌های مختلفی در سراسر پایتخت دارد. یکی از رستوران‌های پرطرفدار نایب در سطح پایتخت همین شعبه ساعی است. کباب‌های این مجموعه حرف ندارند و ظرافت در طبخ و آماده‌سازی‌شان همیشه محسوس و قابل‌توجه است.

اگر دلتان کباب و غذا‌های ایرانی می‌خواهد، حتما سفارش از نایب ساعی را به‌خاطر داشته باشید. پیش‌غذا‌ها و انواع خوراک نایب مانند خوراک ماهیچه‌اش هم به‌خوبی پخته می‌شوند و طعم درجه‌یکی دارند. برای مهمانی‌ها یا مصرف خودتان نام نایب را همیشه به خاطر بسپارید.

در آخر

آشنایی با فست فود‌های پرطرفدار و رستوران‌های معروف خالی از لطف نیست. با مراجعه به اسنپ فود می‌توانید از فیلتر‌ها برای مشاهده فهرست رستوران‌ها و فست‌فود‌ها با بالاترین امتیاز کمک بگیرید. در این صورت، متوجه می‌شوید که کاربران دیگر از چه مراکزی استقبال کرده‌اند. این نشانه خوبی از کیفیت‌داشتن غذا خواهد بود.

مرور نظرات کاربران دیگر هم به شما کمک می‌کند که آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید و ببینید که کدام غذا‌ها در کدام رستوران‌ها خوشمزه‌تر هستند و کیفیت بهتری دارند. تهران پر است از مراکز تهیه غذا، رستوران‌ها و فست‌فودی‌هایی که در نقاط مختلف شهر قرار دارند. برای انتخاب از میان گزینه‌های انبوه راهنمایی مانند اسنپ فود و فیلتر‌های انتخابش برای سفارش غذا واقعا کاربردی و مفید خواهند بود.

برای سفارش از رستوران های پرطرفدار اسنپ فود اینجا  را کلیک کنید

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج