۱۲۴۲۵۳۶
۴۳۱
۴۳۱
پ

خرید تنقلات از دیجی کالا جت با ۵۰% تخفیف بدون محدودیت

اگر به دنبال کد تخفیف دیجی کالا جت برای خرید تنقلات هستید، در ادامه این مطلب راهنمای استفاده از این کد تخفیف و درصد‌های آن آورده شده است تا به سادگی بتوانید از این سایت هوشمندانه خرید کنید.

خرید تنقلات از دیجی کالا جت با ۵۰% تخفیف بدون محدودیت

با ظهور سایت و برنامه‌های مبتکرانه، مزایای خرید آنلاین مواد غذایی به همه ثابت شده است و میلیون‌ها خریدار در ایران وجود دارند که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند. تا قبل از این، فقط امکان خرید حضوری وجود داشت و برای افرادی که کمبود وقت داشتند یا به دنبال تنقلات خاصی بودند، این گزینه جالبی نبود و باید بیشتر وقت خود را صرف گشتن در سوپرمارکت یا فروشگاه می‌کردند.

دیجی کالا جت یکی از همین پلتفرم‌های مبتکرانه و محبوب خرید آنلاین مواد غذایی است که در مقایسه با دیگر سایت‌ها مزایای بیشتری دارد و خرید آنلاین را برای همه افراد آسان کرده است. اگر به دنبال کد تخفیف دیجی کالا جت برای خرید تنقلات هستید، در ادامه این مطلب راهنمای استفاده از این کد تخفیف و درصد‌های آن آورده شده است تا به سادگی بتوانید از این سایت هوشمندانه خرید کنید.

چرا باید از دیجی کالا جت خرید کنید؟

خرید تنقلات از دیجی کالا جت با ۵۰% تخفیف بدون محدودیت

پلتفرم محبوب و پرطرفدار دیجی کالا با هدف افزایش سرعت و وقت کمتر، دیجی کالا جت را معرفی کرده است. این سرویس مختص خرید‌های سوپرمارکتی از فروشگاه‌های نزدیک و اطراف محل زندگی یا کار شماست که در کمترین زمان ممکن و بازه زمانی ۳۰ دقیقه سفارش را به دست شما می‌رساند. چند ویژگی اساسی و مهم در دیجی کالا جت وجود دارد که آن را نسبت به دیگر سایت‌های خرید آنلاین متمایز می‌کند.

اولین مزیت و ویژگی این سایت، ارسال سریع و در کمترین زمان ممکن است. شما با خرید از دیجی کالا جت، در بازه زمانی کوتاهی سفارش خود را درب منزل دریافت می‌کنید. این بازه زمانی معمولا بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است و حتی ممکن است کمتر از نیم ساعت به دست شما برسد. با این ویژگی اگر مهمان داشته باشید یا نیاز فوری به مواد غذایی برای پخت‌وپز، کار شما آسان‌تر خواهد شد و نیازی نیست وقت خود را در سوپرمارکت بگذارنید.

دومین ویژگی برتر دیجی کالا جت، ارسال رایگان در تمام دسته‌بندی‌ها و با هر مبلغ خرید است. در واقع اگر شما حتی به میزان کمی خرید کنید، سفارش شما به صورت رایگان توسط پیک موتوری مخصوص دیجی کالا جت ارسال می‌شود. علاوه بر این، با این مزیت بزرگ نیازی نیست هزینه اضافی برای ارسال پرداخت کنید و بیشتر هزینه را صرف خرید تنقلات مورد نیاز خواهید کرد.

از دیگر مزیت‌های مهم این سایت، وجود فروشگاه جت مارت است. این فروشگاه در واقع انباری است که در هر محله ایجاد شده و هدف آن تامین محصولات متنوع برای کاربران است. پردازش سفارش‌ها در جت مارت، با سرعت بیشتری انجام می‌شود و تعداد کارکنان آن برای بسته‌بندی و تحویل فوری نیز بیشتر است.

علاوه بر این تمام ویژگی‌ها بهتر است بدانید محصولات سوپرمارکت آنلاین دیجی کالا جت بسیار متنوع است و هر آنچه نیاز داشته باشید در آن پیدا می‌کنید. این محصولات شامل: تنقلات، محصولات پروتئینی، میوه و سبزیجات، لبنیات، قنادی، داروخانه و رستوران می‌شوند.

دسته‌بندی تنقلات در دیجی کالا جت تنوع بالایی دارد و انواع چیپس و پاپ کورن، بسکویت و ویفر، پفک و اسنک، کیک و کلوچه، شکلات و آبنبات، آدامس و پاستیل، کورن فلکس و غلات صبحانه، آجیل و چیپس میوه، آلوچه و لواشک را شامل می‌شود. شما با کد تخفیف دیجی کالا جت مخصوص خرید تنقلات، تا ۵۰% از هزینه خرید را می‌توانید کاهش دهید. این کد تخفیف تا پایان شهریور ماه اعتبار دارد و از امروز تا پایان شهریور خرید از دسته بندی تنقلات شامل ۵۰% بازگشت وجه است.

دیجی کالا جت تخفیف

خرید تنقلات از دیجی کالا جت با ۵۰% تخفیف بدون محدودیت

برای خرید با تخفیف از دیجی کالا جت راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. دیجی کالا جت برای کاربران خود کد‌های تخفیف به صورت هفتگی ارسال می‌کند که تا سقف ۳۰% هستند. در برخی موارد یا مناسبت‌های خاص، کد تخفیف یا پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز از سایت دیجی کالا جت معرفی می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

علاوه بر این، سایت تخفیفان انواع کد تخفیف دیجی کالا جت را به صورت روزانه معرفی می‌کند که برای خرید‌های سوپرمارکتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این کد‌های تخفیف درصد‌های مختلفی دارند و سقف مشخصی دارند که به صورت مرتب، به روزرسانی می‌شوند.

یکی از کد‌های تخفیف جذاب در این سایت، کد تخفیف ۵۰% ویژه خرید تنقلات تا پایان شهریور ماه است که برای استفاده از آن باید مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا وارد حساب کاربری در سایت تخفیفان شوید. بعد از اینکه وارد حساب کاربری شدید، بازگشت وجه خرید اینترنتی بخش دیجی کالا جت را باید انتخاب کنید. به محض ورود به صفحه دیجی کالا جت، انواع کد‌های تخفیف را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی لینک سبز رنگ خرید، به صفحه اصلی دیجی کالا جت هدایت می‌شوید. اگر از دسته‌بندی تنقلات خرید کنید، مبلغ نهایی شما شامل تخفیف ۵۰% خواهد شد و نصف هزینه به شما برگشت داده می‌شود. در دیگر دسته‌بندی‌ها میزان تخفیف بین ۲۰% تا ۳۰% است.

از دیگر خدمات سایت تخفیفان، سرویس بازگشت وجه خرید آنلاین است که به میزان مشخصی هزینه خرید را به کارت بانکی ثبت شده در تخفیفان برمی‌گرداند. نحوه خرید با سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی، مشابه استفاده از کد تخفیف است و باید روی دکمه سبز رنگ لینک خرید، کلیک کنید.

پس از اینکه سفارش شما تایید شود، در بازه زمانی ده روزه هزینه به کیف پول شما در حساب کاربری تخفیفان برگشت داده می‌شود. زمانی‌که میزان مبلغ در کیف پول به ۵۰ هزار تومان برسد، می‌توانید درخواست بدهید تا پول به کارت بانکی منتقل شود.

این سرویس محدودیتی در سقف خرید ندارد و به میزان نیاز خود می‌توانید از دیجی کالا جت خرید کنید و نصف مبلغ سبد خرید را پس بگیرید. با استفاده از این سرویس خریدی هوشمندانه و به‌صرفه را تجربه می‌کنید. علاوه بر هزینه معقول و به‌صرفه، تمام مایحتاج شما در کمترین زمان ارسال می‌شود و نیازی به انتظار طولانی مدت ندارید.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج