۱۲۴۲۶۴۸
۷۴۷
۷۴۷
پ

جنگ توییتری نمایندگان مجلس بالا گرفت

حضور میلیونی زائران در مراسم اربعین و برخی مشکلات به وجود آمده بهانه‌های خبری برای رسانه‌های معاند به وجود آورده است. غیر از این مسائل اجتماعی و اقتصادی دیگری چون حضور نیروهای کمکی کادر درمان در ایام کرونا یا کیفیت ساخت خودروهای داخلی مواردی بودند که در توئیت‌های امروز نمایندگان مجلس وجود دارد.

 همشهری آنلاین: حضور میلیونی زائران در مراسم اربعین و برخی مشکلات به وجود آمده بهانه‌های خبری برای رسانه‌های معاند به وجود آورده است. غیر از این مسائل اجتماعی و اقتصادی دیگری چون حضور نیروهای کمکی کادر درمان در ایام کرونا یا کیفیت ساخت خودروهای داخلی مواردی بودند که در توئیت‌های امروز نمایندگان مجلس وجود دارد.

بهروز محبّی نجم آبادی، ‌‌‌‌نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتشار هشتگ اربعین در توئیتر خود نوشت: «درک حماسه راهپیمایی اربعین برای عده زیادی از تحلیلگران لیبرال غیر ممکن است. آنها نه از مغناطیس کربلا و شور حسینی چیزی می‌فهمند و نه از عشق الهیِ عموم مردم به اهل بیت، که در جانهایشان رسوخ کرده است، فهمی دارند. نمایش خالصانه‌ای است که بوسیله امّتی عاشق در تاریخ ماندگار می‌شود.»

علی بابایی کارنامی، ‌‌نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی هم به وعده‌های مرتبط با کادر درمانی و نیروهای طرحی حاضر در دوران اوج کرونا اشاره کرد و در توئیتر خود نوشت: «وزارت بهداشت قطعا درباره نیروهای طرحی ایام کرونا کم لطفی و کم کاری کرده است. این موضوع را هم در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت، هم در قالب تحقیق و تفحص و هم در قالب سوال از وزیر در کمیسیون اجتماعی در دست پیگیری است.»

حجت‌الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس و عضو کمیسیون تحقیق و فرهنگیِ مجلس درباره تعطیلی آپارات گیم و ضرورت حمایت صدا و سیما از بخش‌های خصوصی توئیت کرد و نوشت: «صداوسیما ناظر و حامی بخش خصوصی باشد. با توجه به تعطیلی سرویس ایرانی آپارات گیم؛ با افزایش سرعت گسترش علمIT  همیشه در حال بروزرسانی است و به دلیل فقر قانون و کهنگی آن ازاین علم عقب هستیم. دیگر نمی‌توان با برخورد سلبی با فعالان این اکوسیستم برخورد کرد. باید با قوانین بروز و مدوّن با این علم عمل کنیم.»

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز با انتشار تصویری جالب از کشتی تندروی رزمی سپاه پاسداران و خودروی ایرانی پراید منتشر کرد و نوشت: «هر دو ساخت ایران، این کجا و آن کجا. یکی، غرورآفرین، امنیت‌آفرین و امیدآفرین. یکی، تحقیرآمیز، مرگ‌آور و مایوس کننده.»

مصطفی نخعی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی هم افتخارآفرینی ورزشکاران رشته پرورش اندام این شهرستان را سوژه توئیت خود قرار داد و نوشت: «ورزشکاران قهرمان خطه غیور پرور نهبندان؛ افتخار آفرینی پیاپی شما با چهار مدال رنگارنگ در رشته پرورش اندام، نشانه اراده پولادین و گام‌های استوار شماست. به عنوان خادم مردم از شما تشکر می‌کنم و دستانتان را به گرمی می‌فشارم.»

سیدمصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز به موضوع برجام و دیپلماسی بین‌المللی ایران پرداخت و در توئیتر خود اینطور مرقوم کرد: «هفت سال تزویر و عهدشکنی برجامی کافی است؛ دولت آمریکا نباید گمان کند که از عواقب رفتار غیر مسئولانه‌اش در امان می‌ماند.»

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس هم درباره احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز هشدار داد. او در این باره اینطور توئیت کرد: «وزارت جهاد کشاورزی در عین تسهیل صادرات دام زنده جهت کمک به دامداران، مراقب تنظیم بازار داخل کشور هم باشد که مصرف کنندگان شاهد گرانی مجدد گوشت نگردند!»

حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اصل نود هم درخواست علنی مردم منطقه از بابت تکمیل جاده شریف آباد را مطرح کرد و در توئیتر خود نوشت: «عدم تکمیل جاده شریف‌آباد نورین مخاطرات فراوانی برای مردم به وجود آورده. قبلا از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کرده بودم و قول تکمیل آن را داده بودند. این بار به نمایندگی از مردم، علنی مطالبه می‌کنم و در صورت عدم تکمیل، برخورد دیگری انجام خواهم داد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج