۱۲۴۲۶۵۱
۱۴۱۲
۱۴۱۲
پ

اجساد ایرانی حادثه عراق قابل شناسایی نیست!

وزیر کشور با اشاره به حادثه تصادف زائران در شوملی عراق گفت: درحال رایزنی برای بازگشت مصدومان سانحه شوملی عراق هستیم.

 تسنیم: وزیر کشور با اشاره به حادثه تصادف زائران در شوملی عراق گفت: درحال رایزنی برای بازگشت مصدومان سانحه شوملی عراق هستیم.

 احمد وحیدی  عصر امروز  در بازدید میدانی از پایانه مرز مهران با اشاره به حادثه تصادف زائران در شوملی عراق اظهار داشت: درحال رایزنی برای بازگشت مصدومان سانحه شوملی عراق هستیم.

وی با بیان اینکه در این حادثه تعدادی از هموطنان مصدوم ‌و فوت جمعی از زائران شده‌اند، افزود: به علت شدت سوختگی، پیکر برخی از زائران قابل شناسایی نیست و در حال رایزنی برای انتقال مصدومان و پیکر فوت شدگان هستیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود‌ تامین آب زائران را به عنوان اولویت مهم در مرز مهران عنوان کرد و گفت:  آب معدنی به میزان لازم در سوله‌ها ذخیره شده و پس از خنک سازی این آب معدنی ها بین زوار توزیع شود و تلاش بسیار خوبی استاندار ایلام و فراجا داشتند که قابل قدردانی است و امیدواریم این زیرساخت‌ها تجهیز شود.

وزیر کشور تاکید کرد: امسال به زیرساخت‌های استان ایلام توجه ویژه ای شد و در سال جدید نیز با تخصیص اعتبارات این زیرساخت‌ها بیشتر تکمیل خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: ایجاد یک پل به دهنه ۴۵ متر طی ۴۵ روز اقدامی ستودنی و تلاش بی‌‌قفه ستاد اربعین استان ایلام را نمایان می‌کند و در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وزیر کشور افزود: علاوه بر این اقدامات، در پایانه مرزی مهران آبسردکن، تغذیه و ایجاد مواکب با فعالیت تمام در دستور کار قرار گرفت که قابل تحسین است.

وی گفت: تمامی نیازمندی‌های زیرساختی در مهران برطرف می شود و تلاش داریم در برگشت زوار نیز با مشکل مواجه نشویم.

وزیر کشور گفت: با تدابیر استاندار ایلام و وزارت نیرو کمبود آب نداشتیم و مواکب با تمامی ظرفیت به زوار خدمات‌رسانی می‌کنند.

وحیدی با تمجید از تلاش خبرنگاران گفت: خبرنگاران فعالین عرصه اربعین هستند که سعی دارند مشکلات و شکوه اربعین را به تصویر بکشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج