۱۲۴۲۶۹۴
۱۲۸۲۴
۱۲۸۲۴
پ

تیتر عصبانی‌کننده درباره اربعین، متناقض با کشته‌ها

سخنگوی ستاد اربعین ایران در عراق و رایزن فرهنگی ایران در این کشور گفت که دولت و مردم عراق در پذیرایی و خدمات‌رسانی از زائران اربعین سنگ‌تمام گذاشته‌اند و اگر نقصی هم وجود دارد به‌خاطر این است که ظرفیت بیشتری برای میزبانی از زوار وجود ندارد.

همشهری: سخنگوی ستاد اربعین ایران در عراق و رایزن فرهنگی ایران در این کشور گفت که دولت و مردم عراق در پذیرایی و خدمات‌رسانی از زائران اربعین سنگ‌تمام گذاشته‌اند و اگر نقصی هم وجود دارد به‌خاطر این است که ظرفیت بیشتری برای میزبانی از زوار وجود ندارد.

تیتر عصبانی‌کننده درباره اربعین، متناقض با کشته‌ها

 حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، سخنگوی ستاد اربعین عراق و رایزن فرهنگی ایران با اشاره به مشکلات پیش‌ آمده در اربعین امسال گفت: عراقی‌ها تا جای ممکن تمام ظرفیت‌ها و امکانات را برای پذیرایی از زوار اربعین به‌کار گرفته‌اند. همکاری‌های گسترده‌ای هم با دولت ایران برای خدمات‌رسانی بهتر به ایرانی‌ها داشته‌اند، اما اگر مشکلاتی به‌وجود آمده به این دلیل است که ظرفیت خدمات‌رسانی بیشتر از این در عراق وجود ندارد.

اباذری با اشاره به همکاری‌های مهم دولت عراق در زمینه روادید مسافران اربعین افزود: چندین ماه همراه با سفیر جمهوری‌اسلامی در عراق با مسئولان عراقی و حتی نخست‌وزیر این کشور رایزنی کردیم تا داشتن روادید برای مسافران اربعین نیاز نباشد. عراقی‌ها این درخواست را قبول کردند و در مرحله بعد خواسته شد گذرنامه‌هایی که کمتر از 6‌ماه اعتبار دارند نیز مورد قبول طرف عراقی قرار گیرد که باز هم موافقت کردند.

وی ادامه داد: حتی ما از طرف دولت ایران مذاکره کردیم که به‌جای گذرنامه، یک برگه از اتباع افغانستانی، پاکستانی و کشورهای دیگر که ساکن ایران هستند، قبول کنند که طرف عراقی، این را هم پذیرفت. در حقیقت عراقی‌ها همکاری‌های گسترده‌ای در این زمینه با ما داشتند تا ایرانی‌ها بدون دردسر راهی این سفر معنوی شوند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج