۱۲۴۳۰۷۱
۴۰۰
۴۰۰
پ

آخرین شنیده‌ها از گالکسی S۲۳ اولترا

گوشی سامسونگ «گالکسی اس ۲۳ اولترا»، بر اساس شایعات و شنیده‌ها، دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر کاملا جدید ایزوسل (ISOCELL) خواهد بود.

همشهری آنلاین: گوشی سامسونگ «گالکسی اس ۲۳ اولترا»، بر اساس شایعات و شنیده‌ها، دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر کاملا جدید ایزوسل (ISOCELL)  خواهد بود.

آخرین شنیده‌ها از گالکسی S23 اولترا

 به نقل از جی اس ام آرنا، امروز ما اطلاعات بیشتری از افشاگر معروف «آیس یونیورس» (IceUniverse ) داریم که سابقه بسیار خوبی در درز دادن اخبار داخلی کمپانی سامسونگ دارد.

به گفته او، ۱۰۰درصد تایید شده است که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید دارای پیکسل‌های ۰.۶ میکرومتری در سنسورD ۱/۱.۳ اینچی با دیافراگم f/۱.۷ در جلو است.

سنسور این گوشی با سنسورهای  ایزوسل اچ پی ۱(ISOCELL HP۱) یا ایزوسل اچ پی ۳(ISOCELL HP۳) که سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی فعلی موجود در بازار هستند، متفاوت است.  اندازه اچ پی ۱ (HP۱)تأیید نشده است، اما ما می‌دانیم که اچ پی ۳ (HP۳) چقدر بزرگ است - ۱/۱.۴ اینچ که کوچکتر از ۱/۱.۳ است.

«گلکسی اس ۲۳ اولترا» طراحی دوربین را از «اس ۲۲ اولترا» به ارث برده و ماژول پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی موجود را  از نسل قبلی که در واقع دو سال از عمر آن می گذرد، حفظ خواهد کرد. شایعات دیگر درباره گوشی گالکسی اس ۲۳ اولترا حاکی از استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و تعبیه گزینه اسکنر اثر انگشت بزرگ‌تر در این گوشی است، اما هنوز ماه‌ها تا عرضه رسمی این گوشی باقی مانده است، بنابراین تا زمانی که سامسونگ پرچمداران ۲۰۲۳ خود را عرضه کند، بسیاری از چیزها ممکن است تغییر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج