۱۲۴۴۰۷۵
۳۴۶۷
۳۴۶۷
پ

اطلاعیه پزشکی قانونی درباره فوت مهسا امینی

سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص اقدامات انجام شده از سوی این سازمان برای تشخیص علت فوت مهسا امینی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.‌

ایسنا: سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص اقدامات انجام شده از سوی این سازمان برای تشخیص علت فوت مهسا امینی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.‌

اطلاعیه پزشکی قانونی درباره فوت مهسا امینی

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بلافاصله پس از دستور دادستان تهران جهت رسیدگی ویژه این پرونده، نسبت به اعزام همکاران مجرب این سازمان و معاینه دقیق ایشان در بیمارستان اقدام کرد که در حین فرایند تشکیل کمیسیون تخصصی، خبر درگذشت وی واصل شد. به محض اطلاع از وقوع فوت متوفیه و در پی دستور مقام قضائی، با تشکیل یک تیم مجرب از کادر متخصصان پزشکی قانونی، پس از انتقال پیکر فوت شده به سالن تشریح مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران، نسبت به معاینه ظاهری و کالبدگشایی پیکر متوفیه اقدام شد.

در رسیدگی به این پرونده بررسی دقیق و کاملی در معاینه و کالبدگشایی انجام شد و تمام معیارها و شاخص‌های تعیین علت فوت، معاینه ظاهری و اعضای داخلی بدن انجام و نمونه‌های لازم از بافت‌ها و اعضای داخلی بدن برداشته و به آزمایشگاه‌های تخصصی ارسال شد تا به مجرد حصول نتایج آزمایشات ارسالی و با در نظر گرفتن نتایج معاینات و کالبدگشایی انجام شده، مندرجات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی نام برده و همچنین اخذ نظریه تخصصی رشته‌های مورد نظر در قالب کمیسیون پزشکی ویژه‌ای که به دستور دادستان در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران تشکیل شده است، متعاقباً نسبت به تعیین علت فوت اقدام و نتیجه به مقام محترم قضائی ارسال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج