۱۲۴۴۱۵۰
۲۶۷۹
۲۶۷۹
پ

ادعای جنجالی وال استریت ژورنال علیه ایران

وال استریت ژورنال نوشت: فرماندهان اوکراینی می گویند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی، به نیروهای اوکراینی آسیب جدی وارد کرده است.

انتخاب: وال استریت ژورنال نوشت: فرماندهان اوکراینی می گویند که روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی، به نیروهای اوکراینی آسیب جدی وارد کرده است.

ادعای جنجالی وال استریت ژورنال علیه ایران

در ادامه این مطلب آمده است:

سرهنگ رودیون کولاگین، فرمانده توپخانه 92 مکانیزه اوکراین گفت: طی هفته گذشته، پهپادهای شاهد-136، که به رنگ پرچم روسی رنگ آمیزی شده و به نام گرانیوم 2 تغییر نام داده شده، بر فراز مواضع زرهی و توپخانه اوکراین در شمال شرقی منطقه خارکف ظاهر شدند.

تنها در منطقه عملیاتی تیپ وی، پهپادهای ایرانی - که معمولاً به صورت دوگانه پرواز می کنند و سپس به اهداف خود می کوبند - دو هویتزر 152 میلی متری، ودو هویتزر 122 میلی متری و همچنین دو وسیله نقلیه را منهدم کرده اند.

سرهنگ کولاگین گفت که روسیه قبل از استفاده گسترده کنونی از شاهد، از آنها به صورت آزمایشی در ماه گذشته استفاده کرد و یک هویتزر یدک‌کشی 155 میلی‌متری M777 تهیه‌شده ایالات متحده را با این پهپاد مورد اصابت قرار داد. به گفته وی، یک پهپاد ایرانی دیگر نیز دچار نقص فنی شد و کشف شد.

به نظر می رسد تا کنون پهپادهای ایرانی بیشتر در منطقه خارکف مستقر شده اند، جایی که تیپ 92 و سایر نیروهای اوکراینی در ماه جاری یک حمله بزرگ را انجام دادند و حدود 8500 کیلومتر مربع یا تقریباً 3300 مایل مربع از زمین های اشغال شده را پس گرفتند.

این سرهنگ اوکراینی افزود: «در مناطق دیگر، روس‌ها قدرت آتش توپخانه‌ای دارند. در اینجا، آنها دیگر آن مزیت توپخانه ای را ندارند، بنابراین شروع به استفاده از این پهپادها کرده اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج