۱۲۴۴۲۴۴
۲۱۲۵
۲۱۲۵
پ

چگونه پیام‌های دایرکت را بدون اینکه فرستنده مطلع شود بخوانیم؟

گاهی دوست داریم پیام طرف مقابلمان را بخوانیم، ولی او متوجه نشود. در این مطلب با آموزش خواندن پیام اینستاگرام بدون اطلاع فرستنده همراه باشید

گجت نیوز نوشت: گاهی دوست داریم پیام طرف مقابلمان را بخوانیم، ولی او متوجه نشود. در این مطلب با آموزش خواندن پیام اینستاگرام بدون اطلاع فرستنده همراه باشید.

اگر از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده کرده باشید حتماً با قابلیت حالت روح آشنایی دارید. حالت روح قابلیتی بود که تنها در تلگرام‌های غیر رسمی وجود داشت و ویژگی‌های متعددی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن، خواندن پیام‌ها بدون متوجه شدن فرستنده بود.

آموزش خواندن پیام اینستاگرام بدون اطلاع فرستنده

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه‌های مبتنی بر محتوای ویدیویی و تصویری است که البته قابلیت ارسال پیام متنی هم دارد. امروز قصد داریم نحوه خواندن پیام دایرکت را بدون این که فرستنده متوجه این موضوع شود، توضیح دهیم. این کار هم آسان است و هم مفید و سودمند.

آسان‌ترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از طریق آن پیام دایرکت خود را بخوانید، ولی فرستنده متوجه نشود شما پیامش را مطالعه کرده‌اید، مطالعه از طریق اعلان یا نوتیفیکیشن است. در صورتی که پیام ارسالی بیش از حد طولانی است و تنها پیش نمایشی از آن را می‌بینید، بهتر است آن را نگه داشته و به پایین بکشید تا تمام پیام را در صفحه نمایش دهد.

برای انجام روش مذکور می‌بایست دقت زیادی به خرج دهید، چرا که ممکن است دست شما به طور اشتباه روی پیام بخورد و وارد صفحه طرف مقابل خود شوید و به هدفتان نرسید. این روش روی گوشی‌های اندرویدی جواب نمی‌دهد و باید در این سیستم عامل روی فلش پایین سمت راست کلیک کنید.

یکی دیگر از روش‌های مطالعه پیام بدون اطلاع فرستنده، ایجاد محدودیت برای وی از طریق تنظیمات اینستاگرام است. در صورتی که کاربر را محدود کنید، پیام‌های وی به تب دوم یا درخواست‌های پنهان شده می‌رود و می‌توانید از آنجا و بدون اطلاع فرستنده پیامش را بخوانید. در این روش می‌توانید پس از نگاه کردن به پیام مخاطب، آن را تأیید یا رد کنید و در صورتی که آن را تأیید کنید مخاطب متوجه می‌شود که پیامش را خوانده‌اید.

در این روش از طرف مقابل خود هیچ اعلان دیگری دریافت نمی‌کنید، زیرا این ویژگی برای مقابله با آزار رساندن کاربران طراحی شده و از این اقدام جلوگیری می‌کند. برای این که بتوانید یکی از کاربران را محدود کنید می‌بایست به نمایه او بروید و سه نقطه گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود را انتخاب نمایید.

وقتی این منو را باز کنید با سه گزینه بلاک کردن (Block)، محدود کردن (Restrict) و گزارش دادن (Report) مواجه خواهید شد که با رنگ قرمز به نمایش درآمده‌اند. باید روی گزینه محدود کردن ضربه بزنید و تأیید کنید. حالا اگر آن کاربر به شما پیام دهد به صندوق محدود شده‌ها می‌رود و فرستنده از خواندن آن توسط شما مطلع نمی‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج