۱۲۴۴۴۶۹
۴۵۱
۴۵۱
پ

ماجرای فلج‌شدن خرس قهوه‌ای در آمل

خرس زخمی که از ناحیه کمر دچار آسیب شده است، قادر به حرکت از ناحیه دو پا نیست و درکلینیک سمسکنده ساری تحت نگهداری و درمان است، تا بر اساس نتایج آزمایش‌ها در روزهای آینده تحت درمان قرار گیرد.

فارس: خرس زخمی که از ناحیه کمر دچار آسیب شده است، قادر به حرکت از ناحیه دو پا نیست و درکلینیک سمسکنده ساری تحت نگهداری و درمان است، تا بر اساس نتایج  آزمایش‌ها در روزهای آینده تحت درمان قرار گیرد.

ماجرای فلج‌شدن خرس قهوه‌ای در آمل

مردم محلی در آمل ویدیوی یک خرس فلج و سرگردان را منتشر کرده که به نظر می‌رسد خرس از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فلج شده است، مردم از گروه‌های نجات و امداد درخواست کمک کردند.

طی گزارش دریافتی یکی از دوستداران محیط زیست آمل مبنی بر زخمی شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای، تیم امداد و نجات محیط زیست استان مازندران به همراه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل و تیم عملیات آتش نشانی شهرستان بابل به محل مورد نظر اعزام و با توجه بعد مسافت و شرایط جغرافیایی محل، عملیات زنده‌گیری از طریق بیهوشی انجام شد.

با توجه آسیب‌های وارده ناشی اصابت چارپاره از سوی شکارچیان غیر مجاز، خرس آسیب دیده برای معاینه، بررسی‌های لازم دامپزشکی و تیمار و درمان به کلینیک و مرکز درمان پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری منتقل شد.

در ادامه با حضور دامپزشکان متخصص وبا بکارگیری تجهیزات لازم رادیولوژی و درمان‌های اولیه بر روی خرس آسیب دیده انجام گرفت.

خرس زخمی که از ناحیه کمر دچار آسیب شده بوده، قادر به حرکت از ناحیه دو پا نیست و درکلینیک سمسکنده تحت نگهداری و درمان است، تا بر اساس نتایج  آزمایش‌ها در روزهای آینده تحت درمان قرار گیرد.

 لازم به ذکر است، نشل و اندوار از مناطق تیر اندازی و شکار ممنوع جنوب شهرستان آمل و هم مرز با زیستگاه‌های کوهستانی بابل بوده و زیستگاه گونه‌های شاخص جانوری نظیر خرس قهوه‌ای، پلنگ، کل و بز  و قوچ و میش وحشی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج