جاباما
۱۲۴۵۳۴۰
۹۰۹۲
۹۰۹۲
پ

سقوط قیمت بیت‌کوین بعد از جلسه فدرال رزرو

نتیجه جلسه فدرال رزرو آمریکا یکبار دیگر بیت‌کوین را در سراشیبی انداخت. در آخرین ساعت‌های روز یکشنبه ۳۰ شهریور، فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد نرخ بهره بانکی تا پایان سال میلادی حداقل برای یک بار دیگر افزایش پیدا می‌کند.

فرارو: نتیجه جلسه فدرال رزرو آمریکا یکبار دیگر بیت‌کوین را در سراشیبی انداخت. در آخرین ساعت‌های روز یکشنبه ۳۰ شهریور، فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد نرخ بهره بانکی تا پایان سال میلادی حداقل برای یک بار دیگر افزایش پیدا می‌کند. بلافاصله شاهد واکنش بازار‌های جهانی به نتیجه جلسه فدرال رزرو بودیم و در بازار ارز دیجیتال بیت‌کوین با عقب‌نشینی تا محدوده ۱۸ هزار و ۳۰۰ دلار، به کمترین سطح سه‌ماهه خود سقوط کرد. اتریوم که دومین ارز دیجیتال مهم دنیاست، با افت قیمت شش درصدی مقاوت مهم هزار و ۳۰۰ دلار را از دست داد و همزمان ارزش کل بازار به ۹۴۸ میلیارد دلار رسید و یک درصد کاهش پیدا کرد.

سقوط قیمت بیت‌کوین بعد از جلسه فدرال رزرو

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین؛ ۱۸ هزار و ۶۸۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۸ هزار و ۶۸۰ دلار به‌ثبت رسید. این رقم افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد، چون هر واحد بیت‌کوین صبح دیروز ۱۹ هزار دلار ارزش داشت. در شبانه‌روز قبلی کمترین قیمت بیت‌کوین ۱۸ هزار و ۳۱۲ دلار بوده که این رقم پایین‌ترین ارزش بیت‌کوین در سه ماه قبلی محسوب می‌شود. آخرین بار ۱۹ ژوئن - ۲۹ خرداد – بیت‌کوین در چنین محدوده‌ای خرید و فروش می‌شد. افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی رهبر بازار ارز دیجیتال را به منفی هفت درصد رساند. پنجشنبه هفته گذشته یعنی ۲۴ شهریور، بیت‌کوین در کانال ۲۰ هزار دلار معامله می‌شد. حالا بیت‌کوین نسبت به روز ۱۹ آبان ۱۴۰۰ که نزدیک ۶۸ هزار دلار معامله می‌شد، حدود ۷۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است. همچنین حجم ۳۶۰ میلیار دلاری بیت‌کوین، چیزی معادل ۳۸ درصد از سهم کل بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شود.

قیمت لحظه‌ای اتریوم؛ هزار و ۲۶۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور به هزار و ۲۶۰ دلار رسید؛ یعنی کمترین سطح از ۲۵ تیر امسال. اتریوم صبح دیروز هزار و ۳۳۵ دلار معامله می‌شد و در این مدت حدود شش درصد از ارزش آن آب رفته است. ظرف شبانه‌روز قبلی کف قیمت اتریوم هزار و ۲۳۰ دلار و بیشترین سطح آن هزار و ۳۷۳ دلار به‌ثبت رسیده است. نسبت به هفته قبل که اتریوم هزار و ۶۱۰ دلار معامله می‌شد، ۲۱ درصد از ارزش این ارز دیجیتال آب رفته است. این رقم درقیاس با ۱۹ آبان ۱۴۰۰ که اتریوم چهار هزار و ۸۵۱ دلار ارزش داشت و به قله تاریخی خود رسیده بود، حدود ۷۴ درصد است. محدوده هزار و ۳۰۰ دلار، برای اتریوم مرز حساسی محسوب می‌شد. حالا با از دست رفتن سنگر هزار و ۳۰۰ دلار، احتمال سقوط این ارز دیجیتال تا مرز هزار دلار پیش‌بینی می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت لونا، لونا کلاسیک، کاردانو، دوج‌کوین، و ترون در شبانه‌روز قبلی بین دو تا هشت درصد ریخته و شیبا بازدهی صفر درصدی را به‌ثبت رسانده است. قیمت لونا کلاسیک یا همان ترا کلاسیک با افت هشت درصدی به ۰.۰۰۰۲۸۰ دلار تنزل پیدا کرد. لونا که اخیرا به جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال مهم دنیا اضافه شده، در شبانه‌روز قبلی پنج درصد از ارزش خود را از دست داده و صبح امروز ۲.۵۶ دلار معامله می‌شد قیمت کاردانو به‌عنوان هشتمین ارز دیجیتال مهم بازار به ۰.۴۴۳ دلار رسید و سه درصد نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد. دوج‌کوین با همین میزان کاهش قیمت، امروز ۰.۰۵۷ دلار خرید و فروش می‌شد. ارزش ترون نیز با کاهش دو درصدی به ۰.۰۵۹ دلار رسید. شیبا، اما صبح امروز ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار خرید و فروش شد و قیمت آن با صبح دیروز تفاوتی نداشت.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۰ هزار و ۱۵۰ دلار

۱۹ هزار دلار

۱۸ هزار و ۶۸۰ دلار

اتریوم

هزار و ۶۱۰ دلار

هزار و ۳۳۵ دلار

هزار و ۶۸۰ دلار

کاردانو

۰.۴۷۱ دلار

۰.۴۵۳ دلار

۰.۴۴۳

دوج‌کوین

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۵۹ دلار

۰.۰۵۷ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۵۹ دلار

ترا

۳.۰۶ دلار

۲.۷۰ دلار

۲.۵۶ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۲۷۸ دلار

۰.۰۰۰۳۰۳ دلار

۰.۰۰۰۲۸۰ دلار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج