۱۲۴۵۴۲۹
۲۴۶۰
۲۴۶۰
پ

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

لئوناردو دی کاپریو، ستاره درجه یک و پرحاشیه هالیوود، به خاطر فیلم هایی که بازی کرده، داستان های رمانتیک تعجب‌آور در زندگی شخصی و عشق و عاشقی هایش مشهور است. اما خبر دارید او توانسته میلیون ها دلار سرمایه به دست آورد؟ و دارایی و ثروتش او دقیقا چقدر است؟

روزیاتو: لئوناردو دی کاپریو، ستاره درجه یک و پرحاشیه هالیوود، به خاطر فیلم هایی که بازی کرده، داستان های رمانتیک تعجب‌آور در زندگی شخصی و عشق و عاشقی هایش مشهور است. اما خبر دارید او توانسته میلیون ها دلار سرمایه به دست آورد؟ و دارایی و ثروتش او دقیقا چقدر است؟

لئوناردو دی کاپریو بازیگر، تهیه کننده، بشردوست و فعال آمریکایی است. لئوناردو در نوجوانی چند بار در تلویزیون و تبلیغات ظاهر شد. همین امر به شروع کار او در هالیوود کمک کرد.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

دی کاپریو ۱۴ ساله آگهی تبلیغاتی Mattel را برای اتومبیل های Matchbox به ثمر رساند که نقشی موفقیت آمیز به شمار می رود. او در سنین پایین در تبلیغات بسیاری از برندهای مختلف از جمله Bubble Yum ، Apply Jacks و Kraft Foods ظاهر شد.

لئوناردو بلافاصله شروع به دریافت نقش های تلویزیونی کرد. او به عنوان مهمان بازیگر مهمان در The Outsiders ، Roseanne و The New Lassie حضور داشت.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

دی کاپریو در ۱۲ قسمت از مجموعه تلویزیونی Parenthood و متعاقباً ۲۳ قسمت از Growing Pains حضور داشت.

لئوناردو در سال ۱۹۹۱ در فیلم Criters 3 اولین حضور خود را آغاز کرد. او در سال ۱۹۹۳ در فیلم This Boy’s Life نقش اصلی را به دست آورد و منتقدان فیلم بازی او را بسیار تحسین کردند. لئوناردو برای فیلم بعدی خود، گیلبرت گریپ چه می خورد (What’s Eating Gilbert Grape?)، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در اسکار شد.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

سال های درخشش

علاوه بر این، دیکاپریو برای نقش هایش در درام های جذاب Total Eclipse و The Basketball Diaries مورد تحسین قرار گرفت. فیلم رومئو + ژولیت ساخته ویلیام شکسپیر در سال ۱۹۹۶ با بازی لئوناردو دی کاپریو به فروش جهانی رسید و ۱۴۷.۵ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم تایتانیک ساخته جیمز کامرون در سال ۱۹۹۷، موفقیت دیگری بود که این فیلم را دنبال کرد. در نهایت، تایتانیک تمام رکوردهای باکس آفیس را شکست، تحسین های متعددی دریافت کرد و جایگاه دی کاپریو را به عنوان یک مرد برجسته تثبیت نمود.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

با حرکت رو به جلو، دی کاپریو در تعدادی فیلم پرسود ظاهر شد، مانند فیلم موفق بین المللی ۳۵۲ میلیون دلاری Catch Me If You Can از استیون اسپیلبرگ، Inception کریستوفر نولان، و جاده انقلابی (Revolutionary Road) که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

علاوه بر فیلم دار و دسته های نیویورکی (Gangs of New York) که ۱۹۳.۷ میلیون دلار در سطح جهانی کسب کرد، هوانورد (The Aviator) با ۲۱۱.۷ میلیون دلار درآمد جهانی، The Departed با ۲۸۹ میلیون دلار در جهان، جزیره شاتر (Shutter Island) با ۲۹۴.۸ میلیون دلار و گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) که ۳۹۲ میلیون فروش جهانی داشت، او در چندین فیلم از مارتین اسکورسیزی مشهور بازی کرده است.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

دی کاپریو در کنار جی ادگار، جنگوی رهاشده (Django Unchained)، گتسبی بزرگ (The Great Gatsby) و بازگشته (The Revenant)، در تعدادی فیلم دیگر نیز بازی کرده است. هوانورد (The Aviator)، یتیم (Orphan)، دونده دونده (Runner Runner) و گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) از جمله فیلم هایی هستند که دی کاپریو تهیه کننده آن هاست.

او در سال ۲۰۱۶ اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم The Revenant دریافت کرد. دی کاپریو برای نقش هایش در فیلم های هوانورد، گرگ وال استریت و بازگشته، جوایز گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد را نیز دریافت کرده است.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

بیش از ۷ میلیارد دلار توسط فیلم های لئوناردو در سطح جهانی درآمدزایی شده است (حتی بدون احتساب و تعدیل تورم).

دارایی خالص لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو ۲۶۰ میلیون دلار دارایی خالص دارد. لئوناردو دی کاپریو تنها در ۲۵ سال بین سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۲۰ حدود ۳۰۰ میلیون دلار از دستمزد و امتیازات جانبی درآمد داشته است.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

به عنوان مثال، علیرغم دریافت دستمزد اولیه ۲.۵ میلیون دلاری برای فیلم تایتانیک در سال ۱۹۹۷، او در نهایت ۴۰ میلیون دلار نیز به دلیل سهم ۱.۸ درصدی از پس‌انداز ناخالص خود به دست آورد. علاوه بر این، او ده ها میلیون دلار از طریق سرمایه گذاری های مخاطره آمیز، هلدینگ های املاک و مستغلات و حمایت های مالی کسب کرد.

۱ میلیون دلاری که لئو برای The Basketball Diaries در سال ۱۹۹۵ به جیب زد، بزرگترین دستمزد اولیه او بود. لئو به دلیل موفقیت تایتانیک توانست ۲۰ میلیون دلار برای فیلم ساحل در سال ۲۰۰۰ جمع آوری کند. او برای دارودسته‌های نیویورکی حقوق پایه ۱۰ میلیون دلاری گرفت.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

پس از آن، او برای هر یک از فیلم های الماس خونی، هوانورد، جدا شده و اگر می توانی مرا بگیر ۲۰ میلیون دلار به دست آورد.

لئو مجدداً برای فیلم Inception در سال ۲۰۱۰ در مورد درصد ناخالص مذاکره کرد و توانست کمی کمتر از ۶۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

ثروت لئوناردو دی کاپریو چقدر است؟

لئوناردو بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۲۰ حداقل ۳۰۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش از باکس آفیس دریافت کرد. او و برد پیت هر کدام برای بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنتین تارانتینو ۱۰ میلیون دلار دریافت کردند.

لئوناردو در سال ۲۰۲۱ برای فیلم Don’t Look Up در  Netflix توانست ۳۰ میلیون دلار به جیب بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج