۱۲۴۵۷۸۱
۴۸۱۵
۴۸۱۵
پ

آمار نیروهای امنیتی در اشنویه

رضازاده با اشاره به ویدیوی منتشر شده از اشنویه اظهار کرد: چنین اخباری در اشنویه صحت ندارد و این اخباری که پخش می‌شود کذب است و مورد تایید نیست. نیرو‌های امنیتی در اشنویه مستقر هستند.

برنا: «یعقوب رضازاده» دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با وضعیت امنیتی اشنویه گفت: استان آذربایجان غربی حدود هزار و ۲۰۰ کیلومتر با کشور‌های همسایه مرز مشترک دارد، اما به لطف الهی تمامی مرز‌ها چه مرز با عراق، چه مرز با ترکیه و آذربایجان و ارمنستان کاملا در دست نیرو‌های امنیت ایران قرار دارد و مورد خاصی وجود ندارد و جای نگرانی نیست.

 وی در ادامه بیان کرد: اغتشاشگران در اکثر نقاط کشور با تهدید و ارعاب و تحریک بیگانگان مخصوصا ضد انقلاب‌ها و منافقین و عوامل اسرائیل و آمریکا دست به تحرکاتی زده‌اند، اما تیم‌های تروریستی در کردستان و در استان آذربایجان شرقی و در سایر نقاط کشور دستگیر شدند و سلاح‌های زیادی هم کشف شده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: در تماسی که دقایقی قبل با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان داشتم بحمدلله کوچکترین مورد خاصی در شهر‌ها وجود ندارد و شرایط خوب است.

رضازاده با اشاره به ویدیوی منتشر شده از اشنویه و برخی اخبار مبنی بر وضغ بغرنج امنیتی در این شهر اظهار کرد: چنین اخباری در اشنویه صحت ندارد و این اخباری که پخش می‌شود کذب است و مورد تایید نیست. نیرو‌های امنیتی در اشنویه مستقر هستند.

وی در خصوص تعداد بازداشتی‌های استان آذربایجان گفت: بیشتر جنبه احضار و تذکر و اخذ تعهد بوده است و چند موردی هم به علت تخریب اموال عمومی بازداشت شده است، ولی بالای نود درصد در حد تذکر و اخذ تعهد بوده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم تاکید کرد: کمیسیون امنیت در چهارشنبه گذشته جلسه‌ای را با حضور مسئولان امنیتی انتظامی و اطلاعاتی برگزار کرد و شرایط را رصد کردیم. تسلط امنیت و انتظامی در سراسرکشور ویژه تهران حاکم است و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج