اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۶۴۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

زنان ایرانی بیش از مردان، حاجی شدند

رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال ۶۴ هزار زائر در قالب ۴۵۱ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۵۲ درصد زن و ۴۸ درصد مرد هستند.

خبرگزاری ایرنا: رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال ۶۴ هزار زائر در قالب ۴۵۱ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۵۲ درصد زن و ۴۸ درصد مرد هستند.

«سعید اوحدی» با اشاره به اعزام ۶۴ هزار زائر به تمتع امسال گفت: اعزام زائران تمتع از ۱۴ شهریور در قالب ۴۵۱ کاروان آغاز و تا ۶ آبان ۹۳ نیز ادامه خواهد داشت.

او گفت: از ۶۴ هزار نفر، تعداد ۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر را زائر و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز را عوامل اجرایی، روحانیون، مدیران و معینه های کاروان ها را تشکیل می دهند.

اوحدی همچنین گفت: ۵۰ درصد کاروان ها شامل ۲۲۵ کاروان به صورت مدینه اول و ۵۰ درصد دیگر شامل ۲۲۶ کاروان به صورت مدینه بعد اعزام خواهند شد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: حداقل و حداکثر هزینه سفر به خانه خدا در حج امسال ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و کف قیمت ها نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده، اما سقف قیمت ها حدود ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافته که علت آن افزایش نرخ ارز است.

شایان ذکر است امسال با تاکیدات نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و به همت سازمان حج و زیارت برای نخستین بار، ثبت نام در کاروان های حج تمتع حدود سه ماه زودتر از سال های گذشته آغاز شد و بر این اساس فرصت بیشتری برای آموزش زائران و برنامه ریزی برای سفر آنان وجود خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون خانم ها معتقد ترن تا آقایون!

    • کاربر

      چون خانمها بیشتر اعتقاد به چشم وهم چشمی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج