۱۲۴۷۸۷۴
۱۴۷۴
۱۴۷۴
پ

نماینده مجلس: در ناآرامی‌ها سپاه بدون سلاح بود

ابوالفضل عمویی گفت: یکی از واکنش های سپاه حملات موثر به مقر برنامه‌ریزی فکری جریانات جدایی طلب در اقلیم شمال عراق بود. این افراد به دنبال برنامه‌ریزی برای نفوذ و خرابکاری در کشور بودند که ضربات اساسی به این گروه های تجزیه طلب و برانداز زده شد.

ایسنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور معاون عملیات سپاه پاسداران در جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق گزارش ارائه شده جریان نفاق و گروهک‌های تجزیه طلب سعی داشته سوالات و ابهامات مردم را به انحراف کشانده و با حضور خیابانی خود شرایط را به سمت ناامنی سوق دهند اما با هوشیاری مردم در القای یک فضای روانی ناامن موفق نبوده و شاهد افول اغتشاشات هستیم.

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور معاون عملیات سپاه پاسداران برای بررسی اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر تشکیل شد.

وی با اشاره به بررسی پرونده مهسا امینی در کمیسیون شوراها گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی ابعاد امنیتی این موضوع را دنبال می‌کنیم؛ در حوزه میدان تمرکز اصلی با هدایت فرماندهی نیروی انتظامی کشور بوده و سپاه در چارچوب وظایف ذاتی، ابعاد امنیتی موضوع را بررسی کرده است. بر اساس این گزارش و ارزیابی امنیتی انجام گرفته، دشمنان ما فارغ از موضوع مهسا امینی مترصد فرصتی برای به انحراف کشیدن مطالبات و ایجاد یک فضای ناامن در کشور بودند و برنامه‌ریزی‌هایی از قبل صورت گرفته است.

عمویی اضافه کرد: جریان نفاق و گروهک‌های تجزیه طلب با برنامه ریزی از قبل اقداماتی را صورت دادند و سعی داشته سوالات و ابهامات مردم را به انحراف بکشانند و با حضور خیابانی خود شرایط را به سمت ناامنی سوق دهند البته مردم ما هوشیارانه و با بصریت با موضوع مواجه شدند و ضمن پیگیری سوالات خود، تحت تاثیر این فضاسازی قرار نگرفتند لذا القای یک فضای روانی ناامن موفق نبوده و شاهد افول اغتشاشات هستیم.

عمویی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و نیروهای بسیج بدون سلاح در میدان حضور پیدا کرده و طبق دستورالعمل‌شان، بدون تجهزات مسلحانه از مراکز حساس دفاع کردند. گروه‌هایی که از قبل برنامه‌ریزی داشتند اما با سلاح سرد و سلاح‌های غیر سازمانی به نیروهای مدافع امنیت در کشور حمله کرده و تعدادی از نیروهای امنیتی کشور مجروح شدند که تحت درمان هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: یکی از واکنش های سپاه حملات موثر به مقر برنامه‌ریزی فکری جریانات جدایی طلب در اقلیم شمال عراق بود. این افراد به دنبال برنامه‌ریزی برای نفوذ و خرابکاری در کشور بودند که ضربات اساسی به این گروه های تجزیه طلب و برانداز زده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج