۱۲۴۸۰۹۷
۲۸۶۱
۲۸۶۱
پ

با هیولای برقی جنسیس آشنا شوید

خودروی جنسیس برقی جی وی ۷۰ (GV۷۰) ساخت کره جنوبی به عنوان یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی با حداکثر ۴۸۳ اسب بخار قدرت و ۲۸۳ مایل (۴۵۶ کیلومتر) برد مسافت، در یک بار شارژ ، محبوبیت زیادی میان متقاضیان و علاقه‌مندان به خودرو ایجاد کرده است.

همشهری آنلاین: خودروی جنسیس برقی جی وی ۷۰ (GV۷۰) ساخت کره جنوبی به عنوان یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی با حداکثر ۴۸۳ اسب بخار قدرت و ۲۸۳ مایل (۴۵۶ کیلومتر) برد مسافت، در یک بار شارژ ، محبوبیت زیادی میان متقاضیان و علاقه‌مندان به خودرو ایجاد کرده است.

با هیولای برقی جنسیس آشنا شوید

 به نقل از اتواکسپرس، جی وی ۷۰ نشان خواهد داد که جنسیس به عنوان یک برند محبوب در اروپا در  مدت زمان نسبتا کوتاهی تا کجا پیشرفت کرده است. محدوده، عملکرد و فناوری شارژ GV70 در بالاترین سطح قرار دارد، این خودرو به دلیل مواد و کیفیت ساخت و کاربردی بودن مورد اقبال عمومی قرار دارد.

جنسیس، در مدت کمی بیش از یک سال از ورودش به بریتانیا، شش مدل را روانه بازار کرده است که تقریبا جایگزین‌های ممتازی را برای بازیگران معمولی آلمانی در صنعت خودرو ایجاد کرده است. اما شاسی‌بلند جی وی ۷۰ برقی می‌تواند مهم ترین نسخه این خودرو باشد که تاکنون عرضه شده است.

با هیولای برقی جنسیس آشنا شوید

در حالی که جی وی ۷۰ تلاش نمی‌کند خود را در سطح کلاس آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز نشان دهد، اما زمانی که صحبت از کیفیت، فناوری و خدمات به مشتری به میان می‌آید، جنسیس دقیقا همان خودرویی است که مشتری به دنبالش است. جی وی ۷۰ برقی ترکیبی از کیفیت‌های مورد تقاضای مشتریان در بازار امروز را در خود جای داده است. این خودروی برقی جدید دارای پیشرانه تمام الکتریکی در بدنه یک اس یو وی(خودروی شاسی بلند)  با سایز متوسط ​​به همراه طراحی بنده درجه یک است.

مشخصات جی وی ۷۰

قیمت جنسیس جی وی ۷۰  که در محدوده ۶۴.۴۰۵ پوند (با احتساب قیمت کنونی پوند چیزی در حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) قرار دارد، امکان دارد در مقایسه با برخی از رقبا گران به نظر برسد، اما این امکان وجود دارد سازندگان این خودرو در آینده از پیشرانه‌های تک موتوره یا باتری کوچک‌تر بهره ببرند تا قیمت اولیه این خودروی برقی را پایین بیاورند.

جی وی ۷۰ برقی تنها با یک باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی و یک جفت موتور الکتریکی عرضه می‌شود. در مدل ارتقا یافته خود این خودرو تا ۴۸۳ اسب بخار قدرت و حداکثر ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

با هیولای برقی جنسیس آشنا شوید

این خودرو عملکرد بسیار چشمگیری ارائه می‌دهد و سرعت آن ظرف ۴.۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد؛ اما مهم تر از ان برد  این خودرو است. ادعا شده که این خودرو با یک بار شارژ مسافتی معادل ۲۸۳ مایل (۴۵۶ کیلومتر) را طی می‌کند، امتیاز ویژه‌ای که می‌تواند رقابتی برای خرید  این خودرو در بازار ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج