جاباما
۱۲۴۹۴۶۰
۱۱۸۳
۱۱۸۳
پ

درخواست رسانه اصولگرا برای جریمه سلبریتی‌ها

ز این پس در قرارداد تمام این افراد بندی افزوده شود که در صورت اظهارات یا اقدامی علیه نظام، جزء یا کل مبلغ قرارداد را بتوان به عنوان جریمه دریافت کرد.

فارس نوشت: از این پس در قرارداد تمام این افراد بندی افزوده شود که در صورت اظهارات یا اقدامی علیه نظام، جزء یا کل مبلغ قرارداد را بتوان به عنوان جریمه دریافت کرد.

اغتشاشات اخیر هم رو به افول نهاد اما علی‌رغم تمام مشکلات، آسیبب‌ها، خسارات مالی و جانی که برای توده مردم و نیروهای حافظ امنیت مردم رخ داد، چندین نکته و مساله گرانبها به دست آمد. از قدیم گفته‌اند که «رفیق را در روز تنگ بشناس!» هرچند این روزها آنچنان هم تنگ نبود و بیشتر با پروپگاندای رسانه‌های غربی و آمپلیفای کردن مسائل جزئی به بحران‌های جدی سعی در تداوم ناامنی شد، این مساله برای فرزندان انقلاب روشن شد که در این روزها چه کسانی له و چه کسانی علیه انقلاب بودند.

درخواست رسانه اصولگرا برای جریمه سلبریتی‌ها

چه سلبریتی‌هایی که بدون اغراق بیش از ۹۰ درصد قراردادهای میلیاردی‌شان مربوط به پروژه‌های ارگانی و نهادهای انقلابی بود و همین الان هم همچنان قراردادها و فعالیت‌ها و همکاری‌هایشان برقرار است و در این چند روز تمام قد در کنار اغتشاشگران و رسانه‌های معاند ایستادند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

بسیاری از سلبریتی‌ها خاصه از دسته هنرمندان و اهالی فرهنگ که حداقل سه دهه است که در تمام شوراها، رویدادها، داوری‌ها و کمیسیون‌های رسانه ملی و وزارت ارشاد و ده‌ها نهاد فرهنگی هنری دیگر حضور جدی دارند و در این روزها به تبلیغات و به زبان صریح‌تر به جنگ با انقلاب برآمدند. تا این لحظه، انقلاب بر اصل مثبت‌گرایی و اجتناب از توطئه توهم و بدانگاری نسبت به سلبریتی‌ها، ایشان را افرادی متعهد، اخلاقمدار و باوجدان قلمداد می‌کرد، افرادی که قرار بود در پستی و بلندی‌ها کنار میهنشان باشند نه تنها در شرایط خوب و آرمانی پول و درآمد و رفاه کسب کنند و در بزنگاه‌های حساس یا بی‌تفاوت نظاره‌گر باشند یا در شرایطی اسفناک‌تر به اغتشاش‌گران بپیوندند و به تحریک جوانان بپردازند.

رخداد اخیر نشان داد که کشور ما هم همچون بسیاری از کشورها باید فعالیت سلبریتی‌ها را نظام‌مند کند و بر فعالیت‌های آنان بخصوص در فضای مجازی نظارت جدی شود. قرارداد سلبریتی‌ها از این پس باید به گونه‌ای تنظیم شود که هر گونه تبلیغ علیه نظام با جرائم سنگین همراه باشد. به دنبال همین مسائل پیش آمده، جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی برای نظام‌مند کردن فعالیت سلبریتی‌ها در سامانه «فارس من» به شرح زیر به امضاء رساندند:

«در این اغتشاشات به طور آشکار شاهد سلبریتی‌های سینمایی، ورزشی و غیره بودیم که با پول نظام مشهور شدند ولی علیه نظام موضع گرفتند و امنیت ملی را به مخاطره انداختند. از این پس در قرارداد تمام این افراد بندی افزوده شود که در صورت اظهارات یا اقدامی علیه نظام، جزء یا کل مبلغ قرارداد را بتوان به عنوان جریمه دریافت کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج