۱۲۴۹۴۶۴
۲۲۱۴
۲۲۱۴
پ

کری‌خوانی اینستاگرامی به جنایت ختم شد

کری‌خوانی چند پسرجوان در اینستاگرام به تیراندازی و قتل یکی از آنها و زخمی شدن ۲ نفر دیگر منجر شد.

روزنامه همشهری: کری‌خوانی چند پسرجوان در اینستاگرام به تیراندازی و قتل یکی از آنها و زخمی شدن ۲ نفر دیگر منجر شد.

بامداد جمعه گزارش یک تیراندازی مرگبار به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. بررسی ها نشان می داد که پسری ۲۷ ساله با اصابت گلوله اسلحه وینچستر به قتل رسیده و ۲ نفر از دوستان وی نیز زخمی شده‌اند.  تیم جنایی برای کشف حقایق سراغ ۲ پسری که در جریان این  تیراندازی زخمی شده بودند، رفتند.

یکی از آنها گفت: کسی که به من و مقتول و دوست دیگرمان تیراندازی کرد سامان نام دارد. تا پیش از این سامان هم دوست ما بود تا اینکه مدتی قبل بر سر مسائل مختلف با او دچار اختلاف شدیم. او   خودش را گنده‌لات می دانست و اصرار داشت که باید هرچه او می‌گوید را گوش بدهیم.

حرفش این بود که هیچ کس در مقابل او اعتراضی نکند و درواقع توقع داشت که گوش به فرمان او باشیم. همین مسائل موجب کری‌خوانی‌های ما در اینستاگرام و فضای مجازی شد. کم‌کم کار به خط و نشان و تهدید کشیده شد تا اینکه شب حادثه من به همراه مقتول ودوست دیگرم برای تفریح به پاتوقمان که فضای سبزی بین بزرگراه لشکری و جاده قدیم کرج است، رفتیم.

سامان خبر داشت که ما شب‌های جمعه در آنجا دور هم جمع می شویم. آن شب در پاتوقمان در حال صحبت بودیم که ناگهان سامان  سوار بر وانتی به آنجا آمد. وقتی ما را دید شروع به فحاشی کرد و بعد هم گفت همانجا بمانیم تا برای دعوا برگردد.

جوان مجروح گفت: دقایقی بعد او به آنجا برگشت و با اسلحه وینچستر به سمت ما تیراندازی کرد. هر سه در جریان این تیراندازی زخمی شدیم و او هم پس از تیراندازی با همان خودروی وانت فرار کرد. سپس شاهدان به اورژانس و پلیس زنگ زدند که برای درمان ما را به بیمارستان انتقال دادند. دوستم در این حادثه فوت شد و دوست دیگرم مانند من زخمی شده است. درخواستمان این است هرچه زودتر سامان دستگیر و مجازات شود.

پس از انجام تحقیقات اولیه از مجروحان، جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی انتقال یافت و با دستور بازپرس جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای بازداشت عامل این تیراندازی مرگبار آغاز کردند تا ابعاد بیشتری از این حادثه  رازگشایی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج