۱۲۵۰۴۷۴
۱۱۵۶۴
۱۱۵۶۴
پ

گزارش تسنیم از وضعیت خیابان‌های تهران

تجمعات امروز تهران علی رغم تلاش زیاد ضدانقلاب، با تعداد حدود ۱۰ تا ۲۰ نفر (برای هر نقطه) در برخی مناطق محدود شکل گرفت و با همراهی مردم مواجه نشد.

مشاهدات خبرنگاران تسنیم در خیابان های تهران در عصر امروز چهارشنبه (۲۰ مهر) حاکی از این است که برخی تجمعات با تعداد حدود ۱۰ تا ۲۰ نفر (برای هر نقطه) در برخی مناطق نظیر خیابان لاله زار، خیابان کارگر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری و ... صورت گرفت که افراد حاضر در آن ابتدا شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و در برخی تجمعات نیز به اموال عمومی مثل نرده های خیابان ها و سطل‌های زباله آسیب زده و آنها را آتش زدند.

این تجمعات محدود که بدون همراهی عموم مردم برگزار شد، بعضاً موجب ایجاد خلل در کسب و کار مردم و شده و در برخی نقاط نیز ترافیک ایجاد کرد.

بنا بر این گزارش، در داخل دانشگاه تهران نیز تجمعاتی توسط دانشجویان شکل گرفت که موجب درگیری های پراکنده با دیگر دانشجویان این دانشگاه شد.

یک مقام آگاه امنیتی در همین رابطه به تسنیم گفت: عمده این تجمعات توسط حدود پنج گروه شامل سه‌ تا چهار نفر موتورسوار صورت گرفت که برای ناامن کردن تهران با حضور در تقاطع‌های اصلی شهر و مناطق پرترافیک، سطل‌ آشغال‌ها را آتش زده و فرار می‌کردند که در یکی از موارد، مردم و کسبه، این موتوری‌ها را متوقف و تحویل پلیس دادند.

به گزارش تسنیم، برخی شبکه های ضد ایرانی از روزهای گذشته همه تلاش خود را برای ایجاد تجمعات سراسری در تهران بکار گرفتند که علی رغم حجم زیاد تبلیغات، تجمعات امروز نسبت به روزهای گذشته با همراهی بسیار کمتری مواجه شد به طوری که در برخی از نقاط حتی نیاز به ورود نیروهای انتظامی نیز نبود.

بنا بر این گزارش، هم اکنون وضعیت پایتخت در همه نقاط آرام است و هیچ درگیری و اغتشاشی در مراکز اصلی شهر تهران دیده نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج