اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۰۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«نبش جنب آباد» با حضور علی ضیاء

شبکه ۳ سیما با ویژه برنامه «نبش جنب آباد» با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدعلی ضیاء به استقبال عید سعید فطر می‌رود.

خبرگزاری مهر: شبکه ۳ سیما با ویژه برنامه «نبش جنب آباد» با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدعلی ضیاء به استقبال عید سعید فطر می‌رود.

این برنامه تلویزیونی از دوشنبه ۶ مرداد تا پنجشنبه ۹ مردادماه هر شب به صورت زنده از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد و علی ضیاء تهیه کننده و مجری آن خواهد بود. چهره‌های مختلف هنری، ورزشی و اجتماعی با حضور در «نبش جنب آباد» به گپ و گفت با مجری برنامه خواهند پرداخت.

ضیاء آخرین بار در سال‌های ۹۱ و ۹۲ اجرای برنامه صبحگاهی «ویتامین۳» را برعهده داشت که با استقبال روبرو و برنامه‌ای پربیننده شد. برنامه «سه ستاره» که در روزهای منتهی به آغاز سال نو و سال تحویل از شبکه ۳ روی آنتن رفت هم برنامه‌های شبکه ۳ را به مناسبت ۲۰ سالگی آن به نظرسنجی گذاشت و «ویتامین۳» در کنار «ماه عسل» و «سمت خدا» عنوان بهترین برنامه را طبق رأی مردم از آن خود کرد. سیدعلی ضیاء نیز به عنوان یکی از بهترین مجریان سالهای فعالیت شبکه سه انتخاب شد.

یک نکته جالب درباره «ماه عسل» امسال نیز تکرار دو مهمان از برنامه‌های ضیاء در آن است،‌ به نحوی که محمد داوری خلج فرد سابقا معتادی که همراه خانواده‌اش به برنامه آمده بود و خلیل عقاب که سیرک دارد پیش از این در «ویتامین۳» نیز حاضر شده و حرف‌های تکراری روی آنتن زنده شبکه سه در ویژه برنامه افطارش ارائه کردند. «ماه عسل» سال گذشته همچنین سال گذشته میرقنبرحیدری شیشوانی مسن‌ترین داوطلب کنکور را به عنوان یکی از مهمانان خود داشت که او هم چندی قبل در «ویتامین۳» حاضر شده بود.

ضیاء با این برنامه نخستین تجربه تهیه‌کنندگی خود را پشت سر می‌گذارد و به جمع مجریانی می‌پیوندد که برنامه‌هایشان را خود تهیه می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج