جاباما
۱۲۵۰۸۷۹
۲۰۸۳
۲۰۸۳
پ

انتقاد خطیب جمعه قم از رواج «الفاظ رکیک در فتنه اخیر»

آیت الله حسینی بوشهری گفت: در ماجرا و فتنه اخیر اخیر بیان کرده بودند هر چه می‌توانید الفاظ رکیک استفاده کنید زیرا جبهه مقابل شما به خاطر شرم و حیا از این الفاظ استفاده نمی‌کند و کار شما پیش می‌رود.

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: در ماجرا و فتنه اخیر اخیر بیان کرده بودند هر چه می‌توانید الفاظ رکیک استفاده کنید زیرا جبهه مقابل شما به خاطر شرم و حیا از این الفاظ استفاده نمی‌کند و کار شما پیش می‌رود.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ با اشاره به میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) عنوان کرد: از ویژگی‌های پیامبر(ص) این بود که همیشه دل مشغولی داشت و به خاطر مسئولیت بزرگی که داشت هیچ گاه احساس راحتی و استراحت نمی‌کرد.

وی در رابطه با حوادث اخیر یادآور شد: قبل از اینکه فوت این دختر جوان که همه را متأثّر کرد را مطرح کنیم باید بگوییم که طراحی‌های این وقایع در اتاق فکر دشمن بوده است و آنها دنبال بهانه بودند که نقشه خود را عملیاتی کنند.

وی عنوان کرد: دشمن با ما پای میز مذاکره می‌نشیند و اما در اتاق‌هایی شاید مجاور اتاق‌های مذاکرات به دنبال طراحی و براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و این اوج خباثت دشمنان است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: ممکن است این انقلاب در معرض آزمون‌های بزرگ‌تر قرار بگیرد اما باور داریم شما مردمی که تاکنون پای این انقلاب ایستاده‌اید این راه را با قامتی استوارتر ادامه خواهید داد.

وی خطاب به مسئولین گفت: این حوادث می‌آید و می‌رود اما مسئولین نباید از مسئولیت اصلی‌شان غافل بمانند و باید مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار بدهند؛ زیرا رضایت مردم در این انقلاب نقش کلیدی در ماندنشان پای این انقلاب دارد.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه اول در رابطه با راه‌های ترک گناه عنوان کرد: توجه به آثار و پیامدهای گناه و توجه به آثار و برکت ترک گناه از مهمترین سرفصل‌های ترک گناه است.

وی با بیان اینکه گناهکاران بدانند هرکسی به گناه آلوده شد چیزی را به دست می‌آورد که ارزش ندارد و چیزی را از دست می‌دهد که ارزشمند است، تصریح کرد: آن چیزی که انسان گناه کار به دست می آورد ولایت طاغوت است و آن چیزی که از دست می‌دهد ولایت الله است.

خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه حیا و شرم مانع بسیاری از گناهان می‌شود، بیان کرد: گناه شرم و حیا را از انسان می‌گیرد و هر چه دامنه گناه بیشتر باشد پرده دری، بی‌حیایی و استفاده از الفاظ رکیک بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: در ماجرا و فتنه اخیر اخیر بیان کرده بودند هر چه می‌توانید الفاظ رکیک استفاده کنید زیرا جبهه مقابل شما به خاطر شرم و حیا از این الفاظ استفاده نمی‌کند و کار شما پیش می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج