۱۲۵۱۱۲۸
۳۶۵۲
۳۶۵۲
پ

میرسلیم: هیچ معترضی در ناآرامی‌ها کشته نشده

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.

عصرایران: میرسلیم گفت: برخورد خشن قابل قبول نیست مگر با کسانی که تخریب صورت می‌دهند.

 مصطفی میرسلیم نماینده مجلس درباره موضوع مرگ مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد و اعتراضات بعد از آن گفت: موضوع فوت خانم امینی و برخی از سختی‌های که در زندگی جاری مردم وجود دارد هیچ کدام عواملی نیستند که باعث بروز اغتشاشات و دامن زدن به آن‌ها شده است. و الا اعتقاد اکثریت مردم ما با ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند شکاف بین مردم و حاکمیت باعث شده مردم باید مطالبات شان را در خیابان‌ها بخواهند گفت: اعتقاد به این شکاف ندارم. بین مردم و حاکمیت همیشه گفتگو و رفت و آمد وجود داشته است. اعتقاد ندارم که گفتگو وجود ندارد. مردم از طریق نمایندگان شان می‌توانستند مشکلات شان را با دولت‌ها مطرح کنند و برای آن راه حل پیدا کنند. کسانی که ادعای شکاف بین نسلی و حاکمیت و مردم را دارند می‌خواهند تزلزل را نشان دهند.

جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بخواهد بلرزد. سابقه بیش از چهل سال نشان می‌دهد که به راحتی از پس این مشکلات برآمده است. دشمنان ما هم کور خوانده اند که فکر می‌کنند می‌توانند با اینگونه القائات و تحلیل‌های سطحی و روشن فکر مآبانه و غیرجامعه شناسانه انحراف ایجاد کنند.

او افزود: کسانی که در جبهه مخالف هستند خودشان را نشان دادند و باید خودشان را اصلاح کنند و سعی کنند قابلیت‌های را که دارند در جهت اصلاح کشور به کار گیرند نه اینکه دچار انحراف فکری شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: ما، چون در مردم سالاری هستیم آزادی‌ها بیشتر است پس اثرگذاری‌ها بیشتر است بنابراین رفع و رجوع کردن آن نیز سخت‌تر است.

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می‌گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.

میرسلیم در پاسخ به این سوال که چرا هیچوقت برای اجرای اصل ۲۷قانون اساسی تلاش نشد گفت: مشکل ما این است که بتوانیم مرز خودمان را محکم کنیم چرا باید این همه اسلحه از آمریکا برای تخریب وارد کشور شود؟ چرا باید با کمال خشونت بسیجی ما را درخیابان بکشند.

وی در پاسخ به این سوال که مردم هم می‌گویند ما از طرف نیروی انتظامی و لباس شخصی‌ها مورد خشونت قرار گرفته ایم، گفت: ما شهید داشتیم، ولی آن‌ها کشته نشده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج