اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۱۱۴۶
۱۶۸۱
۱۶۸۱
پ

رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره تلویزیون هوشمند C۶۳۵ QLED| محصول جدید TCL

تلویزیون C۶۳۵ QLED محصول جدید TCL یک تلویزیون تمام عیار به معنای واقعی است. تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال شما را شگفت‌زده می‌کند؛ چون ویژگی‌های این محصول جدید از این کمپانی نام آشنا بر اساس نیاز مخاطب شکل گرفته است.

تلویزیون C۶۳۵ QLED محصول جدید TCL یک تلویزیون تمام عیار به معنای واقعی است. تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال شما را شگفت‌زده می‌کند؛ چون ویژگی‌های این محصول جدید از این کمپانی نام آشنا بر اساس نیاز مخاطب شکل گرفته است.

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت از یک برند خارجی معتبر هستید این مقاله را تا انتها بخوانید.

همه چیز درباره تلویزیون هوشمند C۶۳۵ QLED| محصول جدید TCLهمه چیز درباره تلویزیون هوشمند C۶۳۵ QLED| محصول جدید TCL

با تلویزیون QLED C۶۳۵ تی سی ال واقعیت رنگ‌ها کشف می‌شود

کیولد (QLED) یا تکنولوژی کوانتوم دات با قرار دادن یک لایه از نقاط کوانتومی روی نور پس زمینه LED، رنگ‌های زنده‌تر با کنتراست بالاتر را به نمایش می‌گذارد. تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال مجهز به پنل QLED بیش از یک میلیارد رنگ متفاوت را به نمایش می‌گذارد که این تنوع رنگ و کنتراست، باعث بهبود کیفیت تصویر خواهد شد.

وضوح تصویر ULTRA HD ۴K تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال

این روز‌ها کمتر کسی در مورد کیفیت فورکی تلویزیون چیزی نشنیده است! چون اکثر کمپانی‌های تولید کننده فیلم و بازی، از این رزولوشن در ساخت محتوا‌های خود استفاده می‌کنند. رزولوشن تصویر ۴K با ۴ برابر وضوح بیشتر نسبت به فول اچ دی، تعداد پیکسل‌های عمودی و افقی تشکیل دهنده تصویر را به ترتیب به ۲۱۶۰ و ۳۸۴۰ می‌رساند.

یکی از مزیت‌هایی که خرید تلویزیون فورکی C۶۳۵ تی سی ال به مخاطب می‌دهد این است که رزولوشن فورکی، تصاویر با کیفیت پایین‌تر را نیز با کیفیت قابل قبول تری ارائه می‌کند. البته قیمت این سری تلویزیون‌ها نسبت به نسل‌های قبلی بالاتر است که آن هم با توجه به نیاز روز افزون مخاطبان و افزایش تولید این نسل از وضوح تصویر، رو به کاهش رفته است.

Google TV در تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال قدرت نمایی می‌کند

همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا یک محصول تازه از برند نام آشنای TCL، شگفتی ایجاد کند. گوگل تی وی در تلویزیون تی سی ال مدل C۶۳۵ شما را با مفهوم تازه‌ای از هوشمندی آشنا می‌کند. پخش محتوا‌های ویدیویی کاربر پسند بدون مراجعه به پلتفرم‌های استریم مثل نتفلیکس و اپل تی وی از ویژگی‌های اصلی google TV است.

رابط کاربری گوگل تی وی که در تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال به کار رفته است بر پایه اندروید ۱۱ بوده و به بیننده این امکان را می‌دهد تا بدون مراجعه به اپلیکیشن خاصی، تنها با جستجوی موضوع ویدیو، به تماشای محتوای مورد علاقه خود بنشیند.

همه چیز درباره تلویزیون هوشمند C۶۳۵ QLED| محصول جدید TCL

تکنولوژی HDR۱۰+ تلویزیون جدید TCL

بالا رفتن کنتراست تصویر و در نتیجه نمایش تصاویر واقعی تر، با نمایش روشن‌تر نقاط روشن و تیره‌تر نقاط تیره، یعنی با فناوری HDR۱۰+ رقم می‌خورد. این یکی دیگر از مزیت‌های تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال است. ترکیب HDR۱۰+ در کنار ویژگی منحصر بفرد Dolby vision نمایی زنده و واقعی از تصاویر را نمایش می‌دهد؛ چون به کنتراست بهتر نور و رنگ کمک می‌کند.

تلویزیون جدید تی سی ال از تکنولوژی MEMC برخوردار است

اگر به دنبال خرید تلویزیونی هستید که هنگام تماشای مسابقه فوتبال حس حضوردر استادیوم را تجربه کنید؛ باید بگوییم که تلویزیون QLED C۶۳۵ تی سی ال انتخاب هوشمندانه‌ای است. چون این محصول جدید TCL مجهز به تکنولوژی MEMC است که باعث افزایش سرعت انتقال تصاویر، حذف لرزش‌ها و سایه‌ها شده و در یک کلام تصاویر را طبیعی نشان می‌دهد.

همچنین اگر اهل گیم باشید و خرید تلویزیون گیمینگ برایتان اهمیت داشته باشد، تکنولوژی MEMC بکار رفته در تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال انتخاب مناسبی را پیش رویتان می‌گذارد.

دیگر امکانات تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال

علاوه بر سایر امکاناتی که در بخش‌های قبلی توضیح دادیم، تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل C۶۳۵ دارای امکانات زیر است:

  • تکنولوژی Dolby Vision برای نمایش بهتر کنتراست تصویر
  • دارای تکنولوژی WCG با طیف رنگی گسترده‌تر
  • مجهز به فناوری پیشرفته Hz.DLG۱۲۰ با نرخ نوسازی بالاتر
  • دارای فناوری صوتی Dolby Atmos
  • دارای وای فای اسکرین میرور برای اتصال موبایل به تلویزیون

همه چیز درباره تلویزیون هوشمند C۶۳۵ QLED| محصول جدید TCL

درباره سیستم صوتی ONKYO ژاپن در تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال

سیستم صوتی ONKYO ژاپن که در تلویزیون TCL C۶۳۵ به کار رفته است تجربه متفاوتی از سطح شنیداری را منتقل می‌کند. چرا که این سیستم صوتی دارای تقویت کننده، قدرت کافی و صدای استریو است. به طوری که تجربه صدای چند بعدی سینمایی را با ان تجربه خواهید کرد.

کارت هدیه نقدی جایزه شرکت در مسابقه هیجان انگیز TCL

اگر اهل مسابقه و سرگرمی هستید همین حالا به صفحه مسابقه تلویزیون C۶۳۵ TCL رفته و با شرکت در بازی جذاب گردونه شانس، کارت هدیه نقدی برنده شوید.

برای خرید تلویزیون C۶۳۵ TCL فرصت را از دست ندهید

سعی کردیم در این مطلب هر آنچه درباره محصول جدید TCL یعنی تلویزیون C۶۳۵ QLED نیاز بود به شما ارائه دهیم. دلایل انتخاب این تلویزیون را نیز بررسی کردیم.

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با مراجعه به صفحه تلویزیون C۶۳۵ تی سی ال جزئیات بیشتری از این محصول جدید و شگفت‌انگیز را بخوانید و فرصت خرید تلویزیون جدید TCl را از دست ندهید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج