۱۲۵۱۶۵۵
۱ نظر
۳۰۸۷
۱ نظر
۳۰۸۷
پ

تصاویر انتقامجوی ترسناک با آپشن‌های فضایی

​خودروهای نظامی آپشن‌های ویژه‌ای دارند. در ادامه نگاهی به خودروی تازه معرفی شده رضوانی Vengence می‌اندازیم و امکانات گران آن را بررسی می‌کنیم.

گجت نیوز: ​خودروهای نظامی آپشن‌های ویژه‌ای دارند. در ادامه نگاهی به خودروی تازه معرفی شده رضوانی Vengence می‌اندازیم و امکانات گران آن را بررسی می‌کنیم.

در روزگار کنونی، خودروسازان جهان در رقابت با یکدیگر محصولات فوق‌العاده‌ای راهی بازار می‌کنند که برخی از آنها گران ترین ماشین‌ها محسوب می‌شوند و امکانات بی‌نظیری در اختیار صاحبانشان قرار می‌دهند. رضوانی ونجنس از آن خودروهایی است که امکانات رفاهی جنجال برانگیز و فضایی دارد.

بررسی مشخصات رضوانی Vengence و تصاویر آن

تصاویر انتقامجوی ترسناک با آپشن‌های فضایی

طی روزهای اخیر خودروی رضوانی Vengence رونمایی شد و کارشناسان معتقد بودند که کمپانی سازنده این خودرو از کادیلاک اسکالید الهام پذیرفته است. البته نباید این شائبه ایجاد شود که چون رضوانی روی بدنه اسکالید تعبیه شده بنابراین این خودرو تقلیدی است؛ زیرا ونجنس جدید امکانات وسیع و گسترده و البته گران قیمتی دارد که اسکالید باید در خواب شبش ببیند.

قیمت پایه این خودرو به تنهایی 249 هزار دلار ناقابل است، ولی اگر بخواهید نسخه فول آپشن این شاسی بلند را در پارکینگ خانه خود داشته باشید می‌بایست تا 630 هزار دلار هزینه کنید! از جمله امکاناتی که رضوانی Vengence را تبدیل به یک خودروی گران کرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تصاویر انتقامجوی ترسناک با آپشن‌های فضایی

  • صندلی‌های اجرایی

  • پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژ

  • اگزوز اسپرت

زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ای 6.2 لیتری تعبیه شده که می‌تواند حداکثر قدرت 682 اسب بخار و گشتاور 885 نیوتن‌متر را تولید کند. طراحی این موتور از اسکالید V قرض گرفته شده است. قیمت ناقابل این پیشرانه 125 هزار دلار اعلام شده و در کنار آن باید برای اگزوز اسپرت تا 4500 دلار هزینه کنید. از طرفی علاوه بر پیشرانه سوپرشارژ مذکور می‌توان موتور 3 لیتری دورامکس دیزلی و 8 سیلندر 6.2 لیتری تنفس طبیعی را نیز سفارش داد.

تصاویر انتقامجوی ترسناک با آپشن‌های فضایی

امکانات و قابلیت صندلی‌های اجرایی شامل تاشوندگی و گرم‌کن و سردکنی است که دارند. همچنین می‌توان به عنوان ماساژور از آنها استفاده کرد. یکی از بهترین آپشن‌ها برای مشتریان علاقه‌مند به آسمان شب، سقف شب ستاره‌ای است که نور بالای سر هم دارد. برخی امکانات دیگر که قابل سفارش خواهند بود شامل یک تلویزیون بزرگ، اپل تی وی و آیپد است.

در صورتی که امکانات رفاهی مذکور چشمتان را گرفته باید 125 هزار دلار دیگر کنار بگذارید. در حالت استاندارد تا 7 نفر می‌توانند سوار رضوانی ونجنس شوند، ولی تنها با پرداخت 1500 دلار یک صندلی اضافی دیگر قابل خریداری خواهد بود. آپشن ویژه Vengence پکیج نظامی است که 95 هزار دلار ارزش دارد.

تصاویر انتقامجوی ترسناک با آپشن‌های فضایی

این پک امکانات و تجهیزاتی نظیر شیشه ضد گلوله، بدنه زرهی، سیستم حفاظت ای ام پی (EMP)، لاستیک‌های ران فلت نظامی، نمایشگر دود، سیستم تعلیق تقویت شده، دستگیره‌های درب برقی، حفاظت زیر بدنه از انفجار و دید در شب دارد. نکته جالب اینجاست که علاوه بر تجهیز درون و بیرون این شاسی بلند، رضوانی مشتریان و سرنشینان را از یاد نبرده است. کلاه ضد گلوله، ماسک‌های گاز و جعبه کمک‌های اولیه از ابتدایی‌ترین تجهیزات برای سرنشینان است.

تصاویر انتقامجوی ترسناک با آپشن‌های فضایی

از دیگر آپشن‌های رضوانی Vengence می‌توان به قسمت قرارگیری سلاح به ارزش 4500 دلار، کنسول مرکزی امن 1000 دلاری، پنل خورشیدی 2500 دلاری، وینچ پرقدرت 4500 دلاری، نوار نورانی ال ای دی روی سقف به ارزش 2750 دلار، پکیج بکسل هوی دیوتی 3500 دلاری و پشت سری‌های دوخته شده به ارزش 3500 دلار اشاره کرد. این خودروی نظامی در 6 رنگ مختلف قابل سفارش است، ولی اگر قصد استتار دارید باید 7500 دلار دیگر خرج کنید. رنگ سفارشی بدنه نیز 10 هزار دلار روی دست مشتری خرج خواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من باید باشم بهتون بگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج