اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۱۸۸۱
۸۰۸۲
۸۰۸۲
پ

جام جم: هیچ‌کس به حامد اسماعیلیون اعتماد ندارد

جام جم: یکی دیگر از این شخصیت‌ها که خود اپوزیسیون هم به او بی‌اعتماد هستند، حامد اسماعیلیون است که برخی درباره او می‌گویند چرا او تا پیش از فوت همسر و دخترش در هواپیمای اوکراینی هیچ واکنشی نداشت.

روزنامه جام جم نوشته است: یکی دیگر از این شخصیت‌ها که خود اپوزیسیون هم به او بی‌اعتماد هستند، حامد اسماعیلیون است که برخی درباره او می‌گویند چرا او تا پیش از فوت همسر و دخترش در هواپیمای اوکراینی هیچ واکنشی نداشت.

جام جم: هیچ‌کس به حامد اسماعیلیون اعتماد ندارد

در حالی که او یکی از طرفداران سفت و سخت تحریم‌ایرانی‌هاست، در همین مهرماه که دولت کانادا محمدجواد ظریف، وزیر سابق خارجه کشورمان و ۱۶ نفر دیگر را که عمدتا از مسئولان سابق جمهوری اسلامی بودند به اتهام نقض حقوق بشر تحریم کرد، اسماعیلیون در توییتی گفت که «جواد ظریف، علی‌لاریجانی، حسین شریعتمداری و چند نفر دیگر به فهرست تحریم‌های هدفدار در کانادا اضافه شدند. جنایتکاران جایی در دنیای آزاد ندارند.». این اظهارات او موجب شده تا برخی هواداران جریان اصلاح‌طلب رنجیده و نسبت به آن واکنش منفی نشان دهند.

به‌طور مثال برخی از کاربرانی که هویت سایبری و فعال رسانه‌ای دارند در واکنش به اسماعیلیون، اظهار کردند که او زیاده‌روی کرده و قصد دارد تمام رقبای خود و منتقدان به نظام را کنار بزند. همچنین این کاربران مدعی شدند که اسماعیلیون تا قبل از ماجرای درگذشت دختر و همسرش، هیچ‌گونه عناد و دشمنی با جمهوری اسلامی نداشته و حالا از روی کینه وارد عرصه سیاست شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج