adexo3
۱۲۵۲۱۷۱
۱۱۵۴۹
۱۱۵۴۹
پ

رهبری: می‌گفتند تصاویر پهپادهای ایرانی فتوشاپ است!

رهبر انقلاب در جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی گفتند: می‌گفتند تصاویر پهپاد‌های ایرانی فتوشاپ است؛ حالا می‌گویند که پهپاد‌های ایرانی خیلی خطرناک است.

انتخاب:  رهبر انقلاب در جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی گفتند: می‌گفتند تصاویر پهپاد‌های ایرانی فتوشاپ است؛ حالا می‌گویند که پهپاد‌های ایرانی خیلی خطرناک است.

رهبری: می‌گفتند تصاویر پهپادهای ایرانی فتوشاپ است!

 مهمترین بیانات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

* بدون مبالغه باید بگوییم نخبگان دانشگاهی ما مایه‌ی آبروی ایران شدند. شما نسلِ جوانِ نخبگان هستید. قبل از شما هم نخبگان زیادی، نسلهای قبل از شما، در این چهل سال وجود داشتند که آبرو دادند به کشور. در هر مسئله‌ای دانشمندان ما ورود کردند و متمرکز شدند، کاری کردند که در محافل علمی جهان مورد تحسین واقع شد. حالا من چند نمونه‌اش را اینجا بگویم که البتّه همه‌ی شما هم میدانید:

* تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگاه رویان؛ نه در فقط در مسئله‌ی سلولهای بنیادی، در شبیه‌سازی حیوان زنده، این در دنیا یک چیز کمیابی بود، این اتّفاق افتاد.

* انتقال ماهواره به فضا. این مال چند کشور است. همه‌ی کشورها این را ندارند. خیلی‌ها ماهواره در فضا دارند، ولی مال خودشان نیست، خودشان پرتاب نکردند. آنهایی که خودشان پرتاب میکنند تعداد معدودی کشورند. ما البتّه عقبیم، امّا پرتاب کردیم، توانستیم، رفتیم. دانشمندان ما متمرکز شدند.

* ساخت ربات‌های انسان‌نما در دانشگاه تهران مهم است.

* دستاوردهای بنیادین در صنعت هسته‌ای؛ ما به مسائل بنیادین در صنعت هسته‌ای دست پیدا کردیم. ما دنبال سلاح و بمب اینها نمیرویم امّا خود این صنعت خیلی برکات دارد. ما توانستیم دست پیدا کنیم.

* ساخت تجهیزات پیشرفته‌ی موشکی و پهپادی که چند سال پیش از این وقتی که عکسهایش منتشر میشد، میگفتند این فتوشاپ است. حالا میگویند که پهپادهای ایرانی خیلی خطرناک است. چرا به فلان کس میفروشید، به فلان کس میدهید.

* ساخت واکسن های پیچیده به خصوص واکسن کرونا و امثال اینها.

خب اینها کارهایی است که نخبه‌ی ایرانی انجام داده. این برای کشور آبروست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج