۱۲۵۲۱۹۷
۵۸۷
۵۸۷
پ

از ونزوئلا و آنگولا هم کندتر هستیم!

طبق گزارش ماه سپتامبر ۲۰۲۲ اسپیدتست، ایران با سرعت ۱۰.۴۴ مگابیت بر ثانیه اینترنت ثابت، در رتبه ۱۴۷ام جهان قرار دارد.

دیجیاتو: طبق گزارش ماه سپتامبر ۲۰۲۲ اسپیدتست، ایران با سرعت ۱۰.۴۴ مگابیت بر ثانیه اینترنت ثابت، در رتبه ۱۴۷ام جهان قرار دارد.

اسپیدتست ماهانه گزارشی درباره سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان و کشورهای مختلف منتشر می‌کند و حالا در جدیدترین گزارش آن برای ماه سپتامبر ۲۰۲۲، رتبه اینترنت ثابت ایران در جهان بدون تغییری در جایگاه ۱۴۷ باقی مانده است. البته باید توجه داشت که این آمارها مربوط به ماه گذشته میلادی و قبل از محدودیت‌های اخیر است.

در جدیدترین گزارش اسپیدتست برای ماه سپتامبر ۲۰۲۲، میانگین سرعت اینترنت موبایل در جهان از ۳۰.۷۹ مگابیت بر ثانیه، به ۳۳.۱۷ مگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده. در بخش اینترنت ثابت افزایش سرعت کمتر است و از ۶۹.۱۴ مگابیت بر ثانیه به ۷۱.۳۹ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

از ونزوئلا و آنگولا هم کندتر هستیم!

میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان سپتامبر 2022

سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران

به سراغ سرعت اینترنت ثابت در کشورمان می‌رویم. طبق گزارش ماه سپتامبر، سرعت اینترنت ثابت در کشورمان از 10.02 مگابیت بر ثانیه، به 10.44 مگابیت بر ثانیه رسیده که افزایش ناچیزی را نشان می‌دهد. با وجود این افزایش، رتبه کشورمان در جدول تغییری نداشته و همچنان در رده 147ام جهان قرار داریم، یعنی پایین‌تر از ونزوئلا، بوتان، آنگولا و تانزانیا!

از ونزوئلا و آنگولا هم کندتر هستیم!

میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران سپتامبر 2022

در بخش اینترنت موبایل وضعیت متفاوت است و طبق گزارش اسپیدتست، میانگین سرعت در کشورمان در ماه سپتامبر به 35.36 مگابیت بر ثانیه رسیده که افزایش نزدیک به 7 مگابیت بر ثانیه را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد. این افزایش سرعت باعث شده جایگاه ایران در جدول با 15 رتبه صعود، به 54ام جهان برسد.

اما در سطح جهان، کدام کشورها بالاترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهند؟ همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، شیلی با میانگین سرعت 217.43 مگابیت بر ثانیه و یک پله صعود، سریع‌ترین اینترنت ثابت را ارائه می‌کند. در رتبه دوم، سنگاپور با سرعت 215.83 مگابیت بر ثانیه به چشم می‌خورد و رتبه‌های بعدی به ترتیب در اختیار چین، تایلند و هنگ‌کنگ قرار دارد.

از ونزوئلا و آنگولا هم کندتر هستیم!

سریع‌ترین اینترنت ثابت و موبایل جهان سپتامبر 2022

در بخش اینترنت موبایل، نروژ همچنان در صدر قرار دارد و سرعت 126.94 مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در رتبه‌های دوم و سوم، دو کشور حاشیه خلیج فارس، امارات متحده عربی با سرعت 126.85 مگابیت بر ثانیه و قطر با سرعت 124.29 مگابیت بر ثانیه خودنمایی می‌کنند. در رتبه‌های چهارم و پنجم چین و هلند قرار گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج