۱۲۵۲۲۹۱
۶۴۶
۶۴۶
پ

ولایتی: واشنگتن و تل‌آویو آنقدر قوی نیستند

مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور بین الملل گفت: اتفاقات اخیر ایران ناگوار بود، اما این موضوع چه ارتباطی به این دارد که یک گروه مسلح بارزانی از خارج بیاید و مردم کُرد ما را بکشند؟ در اتفاقات اخیر ایران خارجی ها دنبال بهانه هستند و این موضوع عادی نبود.

ایرنا: مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور بین الملل در مصاحبه اختصاصی با شبکه المیادین به موضوعات مختلف منطقه پرداخت و گفت: واشنگتن و تل آویو به اندازه کافی برای اجرای طرحهای خود در ایران قدرتمند نیستند و مردم‌ ایران اجازه این کار را نخواهد داد.

 علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور بین الملل در مصاحبه با شبکه المیادین اظهار داشت: ارتباط بین اجزای جبهه مقاومت بسیار خوب است و این غرب است که متحد نیست.

وی افزود: ایران در قلب جبهه مقاومت قرار دارد و در کنار یمن، لبنان، سوریه، فلسطین و عراق فعالیت می‌کند.

ولایتی با اشاره به اغتشاشات اخیر ایران نیز گفت: اتفاقات ایران ناگوار بود، اما این موضوع چه ارتباطی به این دارد که یک گروه مسلح بارزانی از خارج بیاید و مردم کُرد ما را بکشند؟ در اتفاقات اخیر ایران خارجی ها دنبال بهانه هستند و این موضوع عادی نبود.

ولایتی ادامه داد: واشنگتن و تل آویو آنقدر قوی نیستند که برنامه های خود را در ایران اجرا کنند و ملت ایران به آنها اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان کرد: در هفته های اخیر داعش از عراق به افغانستان منتقل شد تا ابزاری در دست آمریکایی ها باشد و آمریکایی‌ها می‌خواهند در جایی باشند که بتوانند ثروت کشورهای دیگر را غارت کنند.

وی همچنین با اشاره به کارشکنی‌های غرب در پرونده مذاکرات بازگشت به برجام خاطرنشان کرد: اروپایی ها قبلاً سیاست مستقلی داشتند و امروز تابع واشنگتن هستند. غربی ها معتقدند دنیا تک قطبی است و آمریکا ابرقدرت است.

مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران همچنین به پرونده مذاکرات با عربستان پرداخت و در این باره تاکید کرد: ما با عربستان همسایه هستیم و باید در کنار یکدیگر زندگی کنیم و سفارتخانه‌ها باید در دو کشور فعال باشند تا اختلافات را به نحو بهتری حل و فصل کنند.

ولایتی درباره عراق نیز گفت: از عراق دوست و برادر حمایت می‌کنیم و امیدواریم که نقش تاریخی خود را بازیابد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی نیز خاطرنشان کرد: ما از لبنان حمایت می‌کنیم و قطعا باید خط مرزی دریایی مشخص شده و اسرائیل از منطقه مرزی دریایی لبنان خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج