جاباما
۱۲۵۲۶۱۷
۳۷۴
۳۷۴
پ

زمان صدور کارت‌های سربازی چقدر است؟

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره زمان صدور کارت‌های سربازی ارائه کرد.

ایسنا نوشت: رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره زمان صدور کارت‌های سربازی ارائه کرد.

سردار تقی مهری درباره زمان صدور کارت‌های سربازی اظهارکرد: حداکثر مدت زمان صدور کارت‌های سربازی اعم از کارت‌های پایان خدمت، معافیت و ... ۱۵ روز است و طی این مدت کارت پایان خدمت فرد به آدرس پستی که سرباز مشخص کرده، ارسال می‌شود. 

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا همچنین درباره زمان گواهی‌های مربوط به سربازی و وضعیت خدمتی سربازان مانند گواهی برای ثبت نام در دانشگاه و ... نیز اظهارکرد: این گواهی‌ها بلافاصله پس از استعلام از سوی دفاتر پلیس +۱۰ صادر می‌شود. در واقع با توجه به سامانه‌های هوشمند وظیفه عمومی این گواهی‌های کاغذی پرینت گرفته شده و در همان لحظه پس از استعلام در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

وی درباره اینکه آیا مشکلی در تامین کارت‌های خام وجود دارد یا خیر نیز گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این کارت‌های هوشمند در مدت زمان لازم صادر می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در پاسخ به اینکه آیا این افراد می‌توانند در بازه زمانی که در انتظار کارت پایان خدمت خود هستند از کشور خارج شوند یا خیر گفت: با توجه به اینکه مدت زمان صدور کارت‌ها کم است، بهتر است افراد بعد از دریافت کارت خود اقدام به دریافت گذرنامه و ... کنند. اما در هر صورت اطلاعات افراد در سامانه نیز ثبت می‌شود و به محض اینکه اطلاعات از سوی یگان‌های مربوطه در سامانه ثبت شود، امکان اخذ گواهی برای خروج از کشور یا دریافت و تمدید گذرنامه نیز وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج