۱۲۵۲۶۶۸
۱۹۰۵
۱۹۰۵
پ

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

علی رغم خودروها و نوآوری های ایلان ماسک، قدرت شبکه های اجتماعی مارک زاکربرگ و کنترل کامل جف بیزوس بر بازار خرده فروشی جهان، هیچ کدام از آن ها میلیاردر محبوب آمریکایی ها نیستند.

روزیاتو: علی رغم خودروها و نوآوری های ایلان ماسک، قدرت شبکه های اجتماعی مارک زاکربرگ و کنترل کامل جف بیزوس بر بازار خرده فروشی جهان، هیچ کدام از آن ها میلیاردر محبوب آمریکایی ها نیستند. محبوب ترین و منفورترین میلیاردرهای هر کشور و هر ایالت در آمریکا توسط Businessfinancing.co.uk شناسایی شده اند که یک وبسایت تحقیقی در زمینه مطالعات مالی است. این وبسایت با کمک توییت های که میلیاردرها را منشن کرده بودند و دسته بندی آن ها بر اساس مکان آن ها و استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی «شناسایی کننده احساسات» مثبت یا منفی بودن این منشن ها را نتیجه گیری کرده است.

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

 

نکته جالب اینکه ریچارد برانسون، فعال اقتصادی و میلیاردر مشهور بریتانیایی، محبوب ترین میلیاردر در ایالات متحده است اگر چه محبوب ترین میلیاردر در اکثر ایالت های این کشور نیست. ایلان ماسک در ۱۲ ایالت بالاترین محبوبیت را دارد و جف بیزوس با ۱۰ و بیل گیتس با محبوبیت در ۷ ایالت در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. شک اندکی وجود دارد که منفورترین میلیاردر کیست، جایی که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده، کمترین محبوبیت را در آمریکا، ۴۳ ایالت این کشور و ۸۳ کشور دیگر دارد. ترامپ منفورترین میلیاردر جهان بوده است، از آمریکا تا بریتانیا گرفته تا چین، برزیل، اندونزی و کنیا. تنها ایالت هایی که ترامپ در آن ها منفورترین میلیاردر نبوده ایالت های آریزونا، فلوریدا، جورجیا، پنسیلوانیا، اوهایو و دلاور بوده اند.

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

در پنج ایالت از این ایالات، روپرت مورداک منفورترین میلیاردر بوده در حالی که در ایالت دلاور، مارک کیوبان منفورترین بوده است. در میان همسایگان شمالی و جنوبی ایالات متحده اما ترامپ منفورترین میلیاردر نبوده و این عنوان به روپرت مورداک رسیده است که در کانادا و مکزیک کمترین محبوبیت را کسب کرده است. محبوب ترین میلیاردر در کانادا موسس کمپانی Lean In، شرلی سندبرگ است در حالی که لری پیج، هم بنیانگذار گوگل در مکزیک محبوب ترین میلیاردر بوده است. در بریتانیا نیز سرگئی برین، شریک لری پیج، محبوب ترین میلیاردر بوده اما ایرلند سندبرگ را انتخاب کرده است.

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

بیل گیتس با قرار گرفتن در صدر محبوب ترین میلیاردرها در ۳۷ کشور در این زمینه رکورددار است و بعد از آن ایلان ماسک و جف بیزوس به ترتیب با ۲۷ و ۱۵ کشور قرار دارند. دونالد ترامپ در ۸۳ کشور منفورترین میلیاردر بوده که در این زمینه نیز او را در صدر قرار می دهد و بعد از آن بیزوس با ۶ کشور و مورداک و زاکربرگ به صورت مشترک با ۴ کشور در رتبه های بعدی قرار دارند. کیوبان، بیزوس، سندبرگ، ماسک، گیتس، پیج، برانسون، وارن بافت و استیو بالمر دستکم در یکی از ایالت های آمریکا بالاترین محبوبیت را داشته اند.

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

با بررسی دقیق تر آمار مشخص می شود که ایلان ماسک بالاترین میزان محبوبیت را در بلیز با ۵۸ درصد دیدگاه مثبت کاربران توییتر در مورد ثروتمندترین مرد جهان کسب کرده است. ماسک در کشور مالی منفورترین است که ۳۸ درصد توییت ها دیدگاه منفی نسبت به او داشته اند. در آمریکا نیز ۲۰ درصد توییت ها در مورد ماسک مثبت بوده و ۲۹ درصد منفی بوده اند. در مورد ترامپ نیز ۵۷ درصد توییت ها در ایالات متحده منفی بوده اما سورینام با ۶۸ درصد توییت های منفی کمترین محبوبیت را برای رییس جمهور سابق ایالات متحده رقم زده است.

محبوب‌ترین و منفورترین میلیاردرهای توییتر

کشوری که بیشترین توییت های مثبت را در مورد دونالد ترامپ داشته کشور میانمار بوده است، جایی که ۴۴ درصد احساسات توییتی نسبت به چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده مثبت بوده است. تنها هفت درصد از توییت ها در آمریکا در مورد دونالد ترامپ مثبت بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج