جاباما
۱۲۵۴۰۶۱
۷۸۱
۷۸۱
پ

دو شهروند بازداشت شده نیوزلندی ایران را ترک کردند

​دولت نیوزلند اعلام کرد که دو شهروند این کشور که ادعا می‌شود حدود چهار ماه در ایران زندانی بودند، ایران را ترک کرده‌اند.

ایسنا: دولت نیوزلند اعلام کرد که دو شهروند این کشور که ادعا می‌شود حدود چهار ماه در ایران زندانی بودند، ایران را ترک کرده‌اند.

دو شهروند بازداشت شده نیوزلندی ایران را ترک کردند

به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات نیوزلندی گفته‌اند، تافر ریچ‌وایت و بریجیت تاک‌وری،‌ دو شهروند این کشور که گفته می‌شود از اینفلوئنسرهای فضای مجازی بوده‌ و حدود چهار ماه پیش پس از ورود به ایران مفقود شده بودند، توانستند ایران را ترک کنند.

گفته می‌شود این زوج نیوزلندی از اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی بودند که تصاویر سفرهایشان را در صفحه اینستاگرامشان منتشر می‌کردند.

جاسیندا آردن، نخست‌وزیر نیوزلند روز چهارشنبه اظهار داشت که دولت این کشور چندین ماه «سخت در تلاش بود» تا از خروج امن این زوج اطمینان حاصل کند.

نه نخست‌وزیر و نه وزارت امور خارجه نیوزلند جزئیات بیشتری درباره این زوج بازداشت شده در ایران و این که کجا نگهداری می‌شدند، ارائه نکردند.

دولت نیوزلند روز چهارشنبه توصیه‌هایش درباره سفر به ایران را بروزرسانی کرده و از شهروندانش خواست در حال حاضر آن را ترک کنند.

دولت این کشور، همچنین در اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات ایران از مقامات ایران خواست در مواجهه با اعتراضات با خویشتن‌داری عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج