جاباما
۱۲۵۴۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اعلام جزئیات ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۰ گفت: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۹۱ از ۱۱ آبان ۹۰ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۰ گفت: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۹۱ از ۱۱ آبان ۹۰ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

دکتر سید جلال طباطبایی افزود: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۷ آبان آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ادامه دارد و ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز ۲۳ تا ۲۶ بهمن به صورت اینترنتی توزیع شده و آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه ۹۰ برگزار می شود.

طباطبایی یادآور شد: داوطلبانی که علاقمند به شرکت در هفدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان هستند نیز می توانند در زمان ثبت نام در آزمون علاقمندی خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به تعداد کد رشته های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ گفت: در این دوره از آزمون ۱۳۷ کد رشته امتحانی وجود دارد و ۶۴ کد رشته نیز به صورت شناور در آزمون قرار دارند.

معاون سازمان سنجش اظهار داشت: گروه علوم انسانی شامل ۵۰ کد رشته است که از این تعداد ۱۴ کد رشته شناور هستند، گروه علوم پایه شامل ۱۵ کد رشته است که از این تعداد ۹ کد رشته شناور هستند و گروه علوم فنی - مهندسی شامل ۲۹ کد رشته است که از این تعداد ۱۸ کد رشته شناور هستند.

وی اضافه کرد: گروه کشاورزی شامل ۲۵ کد رشته است که از این تعداد ۹ کد رشته شناور هستند، گروه هنر شامل ۱۲ کد رشته است که از این تعداد ۸ کد رشته شناور هستند و گروه دامپزشکی شامل ۶ کد رشته است که از این تعداد ۶ کد رشته شناور هستند.

طباطبایی اظهار داشت: از سال جاری، آزمون رشته های گروه پزشکی متعلق به دانشگاه تربیت مدرس در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ برگزار نمی شود و پذیرش رشته های گروه پزشکی دانشگاه تربیت مدرس از آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت انجام می گیرد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اعلام جزئیات ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج