adexo3
۱۲۵۴۲۵۹
۶۵۸۳۵
۶۵۸۳۵
پ

دوقلو هستند، اما یکی سیاه و یکی سفید!

وقتی پزشکان دو رحم جید باکینگهام را کشف کردند، او می ترسید که هرگز مادر نشود. با این حال، این دختر ۲۵ ساله زمانی که تنها ۱۸ ماه بعد متوجه شد دوقلو باردار است، بسیار خوشحال شد.

روزیاتو: وقتی پزشکان دو رحم جید باکینگهام را کشف کردند، او می ترسید که هرگز مادر نشود. با این حال، این دختر ۲۵ ساله زمانی که تنها ۱۸ ماه بعد متوجه شد دوقلو باردار است، بسیار خوشحال شد.
لانائه و لاول در رحم جداگانه رشد کرده اند. دوقلو از دو رحم مختلف، پدیده ای نادر است که پزشکان می گویند تنها یک در ۵۰ میلیون احتمال دارد رخ دهد.

دوقلو هستند، اما یکی سیاه و یکی سفید!

اما این تنها جنبه منحصر به فرد دوقلو های خانم باکینگهام از دو رحم مختلف او نیست. لانائه دارای پوست تیره تر و موهای تیره و مجعد است، در حالی که لاول دارای موهای بلوند و پوست روشن تر است.

خانم باکینگهام، اهل ناتینگهام‌شایر، می‌گوید: «گاهی اوقات وقتی بیرون هستیم و مردم در مورد آنها می‌پرسند، باور نمی‌کنند که دوقلو هستند. گاهی اوقات من به آنها عکسی از زمان تولدشان نشان می دهم.»

دوقلو هستند، اما یکی سیاه و یکی سفید!

خانم باکینگهام گفت که چند ماه طول کشید تا تفاوت رنگ پوست واقعی دوقلوها آشکار شود. این رویداد بعید، با احتمال ۱ در  ۵۰۰، در دوقلوهایی دیده می شود که از زوج‌هایی با رنگ پوست متفاوت، متولد می‌شوند.

دوقلو هستند، اما یکی سیاه و یکی سفید!

خانم باکینگهام گفت: «لانائه ابتدا با پا به دنیا آمد و لاول با سر، از همان لحظه می دانستم که آنها متضاد هم خواهند بود. وقتی موهای لانائه شروع به رشد کردند، متوجه شدم که موهای فر و تیره دوست‌داشتنی دارد و لاول موهای بلوند با رنگ پوست روشن‌تری داشت.»

دوقلو هستند، اما یکی سیاه و یکی سفید!

دوقلوهای غیر همسان مانند هر خواهر و برادر غیر دوقلوی دیگری به هم شباهت دارند. در این دوقلوها، ۵۰ درصد از ژن ها مشترک است. در حالی که لانائه ژن‌هایی را به ارث برده که پوست او را تیره‌تر کرده است، لاول ژن‌هایی دریافت کرده که او را روشن‌تر کرده.

دوقلو هستند، اما یکی سیاه و یکی سفید!

در طی یک عمل جزئی در فوریه ۲۰۱۴، پزشکان متوجه شدند که خانم باکینگهام دارای دو کانال واژن است که به عنوان سپتوم واژن شناخته می شود و دو رحم یا دیدلفی رحم (uterus didelphys)، دارد. تصور می‌شود که از هر ۳,۰۰۰ زن فقط یک زن با دو رحم متولد می‌شود. مبتلایان ممکن است مانند خانم باکینگهام دو کانال واژن نیز داشته باشند.

سقط‌های مکرر، همراه با درد هنگام رابطه جنسی، خونریزی شدید در دوران قاعدگی و زایمان زودرس، نشانه‌ای از این بیماری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج