جاباما
۱۲۵۴۴۱۳
۱۰۳۶۴
۱۰۳۶۴
پ

قیمت طلا آماده پرواز شد

​قیمت طلا امروز(جمعه) افزایش یافت، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر نشست سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا برای نشانه‌هایی از کاهش احتمالی سیاست‌های پولی انقباضی آن بودند.

ایسنا: قیمت طلا امروز(جمعه) افزایش یافت، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر نشست سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا برای نشانه‌هایی از کاهش احتمالی سیاست‌های پولی انقباضی آن بودند.

بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ و ۵۹ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۶۶۳ دلار و ۹۰ سنت رسید و در هفته ۰.۴ درصد افزایش یافت. قیمت طلای آمریکا با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۱۶۶۴ دلار و ۹۰ سنت رسید.

قیمت طلا آماده پرواز شد

مت سیمپسون، تحلیلگر سیتی ایندکس می‌گوید: کاهش ارزش دلار و بازدهی پایین‌تر مطمئناً به طلا کمک کرده است تا از پایین‌ترین سطح خود خارج شود اما این دلیلی برای افزایش بیش از حد طلا نیست.

در حالی که فدرال رزرو احتمالاً در نشست هفته آینده خود ۷۵ واحد دیگر افزایش نرخ بهره را اعلام خواهد کرد، معامله‌گران انتظار دارند در دسامبر نیم واحد افزایش نرخ بهره را تجربه کنند.

طلا در سال ۲۰۲۳ در سال بهتری خواهد بود زیرا طلا می‌تواند جایگاه امن خود را بدست آورد. بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه نرخ بهره را ۷۵ واحد در ثانیه افزایش داد اما گفت که پیشرفت قابل توجهی در تلاش برای مبارزه با تورم فزاینده از قبل حاصل شده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۹.۵۶ دلار رسید. پلاتین با ۰.۴ درصد افزایش به ۹۶۳.۲۱ دلار رسید و در هفته ۳.۵ درصد افزایش یافت. پالادیوم ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۱۹۵۴ دلار و ۱۰ سنت رسید اما افت هفتگی بیش از سه درصد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج