جاباما
۱۲۵۴۴۴۶
۳۱۶۲
۳۱۶۲
پ

نظر متفاوت وزیر علوم درباره دفاتر نیروهای مسلح

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: هدف از تشکیل دفاتر نیروهای مسلح دانشگاه‌ها برای ارائه خدماتی در این حوزه از جمله امریه‌های پسا دکتری و فناوری است و اصلاً بحث مسائل امنیتی در این خصوص مطرح نیست.

ایلنا: وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: هدف از تشکیل دفاتر نیروهای مسلح دانشگاه‌ها برای ارائه خدماتی در این حوزه از جمله امریه‌های پسا دکتری و فناوری است و اصلاً بحث مسائل امنیتی در این خصوص مطرح نیست.

محمدعلی زلفی گل درباره تشکیل دفتر نیروهای ستاد کل مسلح در دانشگاه‌ها گفت: خدمات جدیدی را قرار است نیروهای ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده فرهیختگان دانشگاهی ارائه دهند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص این خدمات عنوان کرد: به طور مثال تا پیش از این امریه پسا دکترا و فناوری نبود که ما در حال پیگیری هستیم و یا هماهنگ کردیم با رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد که در راستای نیازهای کشور باشد، کسر خدمت به مشمولان ارائه دهنده‌اش تعلق گیرد و یا بحث‌هایی همچون معافیت تحصیلی و قراردادهای پژوهشی مرتبط با صنعت دفاعی در ارائه این خدمات مطرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که حجم کارها بیشتر شده است و برای اینکه عزیزان اساتید و دانشجویان زحمت نکشند از شهرستان‌های دور خودشان پیگیری مسائل را انجام دهند یک کارشناس اداری از نیروهای مسلح در دانشگاه حضور پیدا خواهد کرد که این خدمات را پیگیری کند تا دیگر دانشجویان و اساتید وقت و انرژی‌شان صرف چنین کارهایی نشود و این کارشناس اداری این خدمات را پیگیری خواهد کرد.

زلفی‌گل در پاسخ به این سوال که در تشکیل این دفاتر مباحث امنیتی مطرح است یا خیر، گفت: اصلا این گونه نیست، من تعجب می‌کنم!

وی ادامه داد: به نظر من حیف است وقت اساتید و دانشجویان برای کارهای اداری صرف شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر این‌که قصد ما خدمت‌رسانی به جامعه دانشگاهی کشور است گفت: هدف ما این است وقت و انرژی دانشجویان و اساتید عزیزمان در راستای علم، فناوری و آموزش و استفاده شود و وقتشان صرف امور اداری نشود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج