۱۲۵۴۶۴۷
۷۳۸
۷۳۸
پ

همشهری: سه دسته با سلطنت‌طلبان در یک صف‌اند

در صحنه‌خوانی واقعیت‌های اتفاق افتاده، امروز عدالت‌خواهان و رادیکال‌های اصلاح‌طلب و اصولگرای مصلحت‌اندیش چه بخواهند یا نخواهند در زمین تعریف و تبیین شده ضدانقلاب بازی می‌کنند.

روزنامه همشهری نوشت: در صحنه‌خوانی واقعیت‌های اتفاق افتاده، امروز عدالت‌خواهان و رادیکال‌های اصلاح‌طلب و اصولگرای مصلحت‌اندیش چه بخواهند یا نخواهند در زمین تعریف و تبیین شده ضدانقلاب بازی می‌کنند.

به‌عبارتی همه داشته‌ها و اثرگذاری‌های اجتماعی آنان به سبد ضدانقلاب واریز و محاسبه خواهد شد و با این جهت‌گیری اشتباه آنها عملکردشان به سوخت موتور جریانات ضدانقلاب تبدیل می‌شود.

اینکه عدالت‌خواهان ادامه اعتراضات را مطالبه می‌کنند و میان اتفاقات تروریستی شیراز و مابین معترضان مرزبندی قائل می‌شوند و آن را جدا و بی‌ربط از هم تحلیل و تفسیر می‌کنند گذشته از اینکه فاقد صلاحیت و قدرت تحلیل در مناسبات سیاسی است در واقعیت در تقویت فشار ضدانقلاب بر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نقطه‌زنی ضدانقلاب همچون دیده‌بان در میدان جنگ ایفای نقش می‌کنند و به اتاق فرماندهی و طرح ریزی ضدانقلاب برای آسیب رساندن به حیات انقلاب گرا می‌دهند.

با تأسف باید از همسویی نرم و احتمالا از سر غفلت جریانات به‌اصطلاح عدالت‌خواه و مدعی اصلاح‌طلبی با براندازان تشنه به خون این ملت، احساس نگرانی کرد.

چرا برخی با تحلیل‌های ناصواب و خطای محاسباتی وحشتناکی که دارند، فرق بین رفتار نه چندان صواب عدالت‌خواهانه با ترویج خشونت توسط سلطنت‌طلب‌ها، همجنس بازها، کمونیست‌ها، منافقین، تجزیه‌طلبان و امپریالیسم در برابر انقلاب اسلامی که در یک خط علیه ملت ایران صف‌آرایی آشکار دارند را نمی‌بینند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج