۱۲۵۵۴۷۷
۴۴۳
۴۴۳
پ

پایان کار سرقت‌های مسلحانه دزدان خانه‌های تهرانی

در پی دستگیری باند سارقان و کشف اموال مسروقه، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در توضیح گفت:" طی ۴۸ ساعت گذشته، تیم مبارزه با کیف قاپی پلیس آگاهی، ۱۴ سارق و مالخر را دستگیر کردند که ۱۰ نفر مالخر و ۴ نفر سارق هستند.

رکنا: رییس پلیس آگاهی تهران گفت: این افراد با تغییر شماره سریال گوشی ها و کارتن گوشی ها، اقدام به پک کردن و ارسال آنها برای فروش می کردند. در باند های ۲ و ۴ نفره اقدام به قاپ زنی می کردند و در صورت مقاومت مردم اقدام به تهدید با سلاح سرد می کردند که اقدامات آنها از جمله سرقت های خشن به شمار می رود.

این سارقان برای اینکه ردی از خود باقی نگذارند پول را از مالخر  نقدی دریافت می کردند. روی کارتن گوشی ها شماره سریال ها را از بین می بردند که ۱۸۰ گوشی کشف شده است.

پایان کار سرقت‌های مسلحانه دزدان خانه‌های تهرانی

اقدامات سارقان در سطح شهر انجام می شد

سرهنگ گودرزی در ادامه گفت:"در اداره مبارزه با مالخر مهندسی معکوس شکل گرفته است.در مواردی در ابتدا سارق دستگیر شده و در اعترافات مالخر شناسایی می شد اما در شیوه مهندسی معکوس با راه اندازی اداره مبارزه با مالخرها در پلیس آگاهی،  شناسایی مالخر صورت می گیرد و اشراف ماموران اداره مبارزه با مالخر،سبب کنترل کار مالخر می شود که از آن باندهای سارقان شناسایی می شود. در همین مورد علاوه بر دستگیری ۱۰ مالخر و ۴ سارق موارد دیگر هم افشا شده که اقدامات برای دستگیری آنها کلید خورده است.

سرهنگ گودرزی در ادامه توضیح داد:"در حال حاضر اولویت پلیس شناسایی مالخر برای اشراف به سارقان است تا اقدام سریع برای استرداد اموال صورت گیرد. برخی اعضای باندهای سارقان اتباع بیگانه هستند که گوشی ها را به صورت قاچاق به افعانستان ارسال می کردند که رسیدگی به این موضوع را به مرزبانی اعلام کردیم که قبل از بردن اموال سارقان شناسایی شوند.

انهدام باند دزدان خانه در تهران

سرهنگ گودرزی در ادامه توضیح داد:"در پایگاه سوم پلیس آگاهی نیز با تلاش و اشراف در هفته گذشته ۸ سارق منزل که در ۲ باند فعالیت داشتند. در بازرسی از مخفیگاه مقادیر زیاد اموال مسروقه کشف شد که هر کدام سر نخ یک پرونده بود.

اولویت پلیس مبارزه با پرونده جرایم خشن و قاپ زنی و سرقت منزل است. این ۸ نفر سابقه دار با کلت کمری اقدام به سرقت منزل می کردند و اگر صاحبخانه یا نگهبان سر می رسید از،سلاح سرد استفاده کرده یا تیراندازی می کردند.

بنا بر این گزارش، با هماهنگی دستگاه قضا برخورد ویژه انجام خواهد شد که در کمترین زمان با قرار بازداشت موقت مجازات بازدارنده صورت گیرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج