۱۲۵۵۶۰۵
۵۶۷۴۱
۵۶۷۴۱
پ

روحانی معروف: سگِ مسئول بد ایرانی شرف دارد!

استاد حوزه علمیه می‌گوید: سگ مسئول بد ایرانی به مسئول خوب آمریکایی شرف دارد.

خبرگزاری حوزه: استاد حوزه علمیه می‌گوید: سگ مسئول بد ایرانی به مسئول خوب آمریکایی شرف دارد.

روحانی معروف: سگِ مسئول بد ایرانی شرف دارد!

علیرضا پناهیان:

* (با بیان اینکه شاید البته در کنار مشکلات اقتصادی، مشکلات بروکراسی اداری و ده‌ها دلیل دیگر به موج اعتراضات دامن بزند): برای حل این مشکل یا باید خیال بافی کنیم، مثلا اینکه چند گروه فرشته از آسمان به زمین بیایند و در حلقه اول جایگزین ۳۰۰هزار مدیران میانی کشور بشوند که اصلا در پی رانت خواری و اختلاس و سفارش و محافظه کاری نباشند، که این امر شدنی نیست. راه دوم اینکه هیچ حرکتی برای اصلاح امور نکنیم و راهکار سوم اینکه خود دست به زانو گرفته و برای اصلاح امور اقدامی را شروع کنیم.

* (با پرسیدن این سوال که به راستی دلیل این اعتراضات چیست؟): یک پاسخ این است که فقط بداخلاقی برخی مسئولین دلیل است، خدا لعنت کند مسئولی که اهل مماشات، رانت و بداخلاقی باشد، ولی آیا همین مورد دلیل اصلی اعتراض عمومی است؟

* برخی به ما بیان می کنند چهل سال انقلاب برای اصلاح امور کفایت نمی کند، پاسخ این است که ائمه اطهار ۱۴۰۰سال برای اصلاح امت همچنان در تلاش هستند و اهداف هنوز محقق نشده است، پس چهل سال ابتدای کار بوده است.

* معتقدیم اعتراضات نه تنها بد نیست که خوب هم است، ولی به شرطی که به انرژی تحول و تغییر تبدیل شود، همانطوری که انرژی هسته ای بسیار خوب است، ولی اگر انرژی آن کف خیابان آزاد شود، شهر را تخریب می کند.

* هیچگاه مردم ایران حاضر به رفاه و آسایش به قیمت از بین رفتن آرامش روانی و شریک شدن دولتمردانشان در کشتن هر ده دقیقه یک کودک یمنی نیستند.

* امروز سگ مسئول بد ایرانی به مسئول خوبی که آمریکایی ها برای ما انتخاب کنند شرف دارد. قدرت پهپادی، قدرت موشکی، قدرت دریایی و هزاران پیشرفت اقتصادی و علمی را بدون اتکا به دیگران کسب کردیم.

* ما تحول خواه هستیم، باید ما مطالبه گر باشیم تا از سوی دیگران متهم به راضی بودن به وضع موجود نشویم؛ اگر فریاد پیشرفت سر ندهیم، دیگران فریاد اعتراض بلند می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج