جاباما
۱۲۵۵۷۳۲
۸۲۸
۸۲۸
پ

مرگ پسر دانش‌آموز با حمله راسو

این پسر نوجوان اهل روستای یالغوز آغاج شهرستان مرند بود که گفته می‌شود، در اثر درگیری و گازگرفتگی توسط راسو جان خود را از دست داده است.

جام جم: پزشکی قانونی درباره مرگ مشکوک دانش‌آموز اهل مرند که در مسیر مدرسه به خانه حالش بد شده بود، اظهار نظر خواهد کرد.

این پسر نوجوان اهل روستای یالغوز آغاج شهرستان مرند بود که گفته می‌شود، در اثر درگیری و گازگرفتگی توسط راسو جان خود را از دست داده است. یونس عیوضی، پدر ابوالفضل درباره این حادثه به خبرنگار جام‌جام می‌گوید:« ابوالفضل پسر سالمی بود و هیچ مشکلی نداشت. او دانش‌آموز مقطع دوازدهم بود. پسرم همراه با مادرش برای آبیاری به زمین کشاورزی رفت. مواقعی که من کار داشتم و نمی‌توانستم به زمین بروم، پسرم این کار را انجام می‌داد. آن‌طور که پسرم برای ما تعریف کرد، نیمه شب وقتی خواب بود، حیوانی‌ که گفته می‌شود راسو بوده به پسرم نزدیک شد. ابوالفضل می‌گفت، آن لحظه نفس‌های گرمی روی صورتم احساس کردم و ابتدا فکر کردم خواب می‌بینم. دو بار دیگر هم این اتفاق افتاد اما توجهی نکردم تا بار سوم که یکدفعه بینی‌ام را گاز گرفت و بعد هم او را به گوشه‌ای پرت کردم. روی صورت پسرم جز یک خراش کوچک هیچ چیز دیگری نبود. چون خراش ناچیز بود، او را نزد پزشک نبردیم، چون فکر نمی‌کردیم مساله مهمی باشد. بعد از آن هم مساله خاصی نداشت. وقتی با هم صحبت کردیم، بسیار سرحال بود و گفتیم و خندیدیم.»

مرگ پسر دانش‌آموز با حمله راسو

چند روز بعد، ابوالفضل در مسیر مدرسه به خانه دچار دل درد و پشت درد شد‌. خانواده ابوالفضل را به بیمارستان بین‌المللی تبریز منتقل کردند و پزشکان چند آزمایش از او گرفتند. پدر ادامه می‌دهد:«نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌داد پسرم هیچ مشکل خاصی ندارد و کاملا سالم است. حتی دکتری که به تازگی از انگلیس آمده بود هم به بالین پسرم آمد و ۳۴ آزمایش مختلف برای او درخواست کرد، اما هیچکدام مشکلی نداشت. آزمایش‌های سی‌تی اسکن و

 ام آر آی او هم نشان می‌داد پسرم کاملا سالم است. او ۱۵ روز در بیمارستان بستری بود اما متاسفانه فوت شد و ما به عنوان خانواده و حتی پزشکان متوجه نشدیم پسرم به چه علت جان خود را از دست داد. ای کاش حداقل متوجه می‌شدیم مشکل از چیست و چرا او را از دست دادیم. ما هنوز مطمئن نیستیم که او بر اثر گاز گرفتگی راسو فوت کرده است»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج