۱۲۵۵۸۵۶
۲۹۵۲
۲۹۵۲
پ

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

زک افران (Zac Efron) بازیگر هالیوودی اخیرا با تغییر ظاهری چشمگیر خود در صحنه فیلمبرداری فیلم پنجه آهنین (The Iron Claw) در ایالت لوئیزیانا دیده شد؛ فیلمی که قرار است در آن در نقش کوین فون اریش (Kevin Von Erich) قهرمان سنگین وزن کشتی حرفه ای جهان ظاهر شود.

روزیاتو: زک افران (Zac Efron) بازیگر هالیوودی اخیرا با تغییر ظاهری چشمگیر خود در صحنه فیلمبرداری فیلم پنجه آهنین (The Iron Claw) در ایالت لوئیزیانا دیده شد؛ فیلمی که قرار است در آن در نقش کوین فون اریش (Kevin Von Erich) قهرمان سنگین وزن کشتی حرفه ای جهان ظاهر شود.

بازیگر ۳۵ ساله فیلم موزیکال دبیرستان (The High School) که اخیرا طرفداران خود را با اندام جدید و عضلانی‌اش شوکه کرده، این بار با مدل موی کاسه ای دهه هشتادی دیده شد. لیلی جیمز (Lily James) بازیگر ۳۳ ساله بریتانیایی نیز در حالی برای اولین بار در صحنه فیلمبرداری پنجه آهنین دیده شد که یک لباس آبی ملایم شیک به تن داشت. هنوز مشخص نیست که چه کسانی نقش های پم و تامی را بازی خواهند کرد.

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

زک در عکس‌ها یک زیرپیراهن خاکستری تنگ و شلوارک جین به تن دارد که پاهای عضلانی اش را نشان می‌دهد و پوست تنش برنزه است.

The Iron Claw یک فیلم درام بر اساس زندگی خانواده فون اریش است که سلسله ای را خلق کردند که در دوران اوج خود در دهه ۱۹۶۰ تاثیر زیادی بر این ورزش گذاشت و بارها و بارها شاهد تراژدی بود.

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

کوین آخرین پسر بازمانده خانواده فون اریش در کنار کری (راست) و دیوید (چپ)

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

کوین فون اریش در دهه ۱۹۸۰

کوین فون اریش که اکنون ۶۵ ساله است، به خاطر حضور در مسابقات کشتی قهرمانی کلاس جهانی پدرش، فریتز فون اریش (Fritz Von Erich) شناخته می‌شود. او که یک بار قهرمان جهان شده است در مصاحبه‌ای گفت شخصا با زک صحبت نکرده اما او را تایید می‌کند: «او کار سختی در پیش دارد، اما من عکسش را دیدم. واقعا عالی به نظر می‌رسید. من هیچ‌وقت آنقدر خوب نبودم. فکر می‌کنم در این فیلم عالی خواهد بود.»

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

او گفت: «دخترهایم زک را دوست دارند و فکر می‌کنند او شخص مناسبی برای این نقش است. عکسش را به من نشان دادند. به نظرم عالی بود. واقعا باید سخت تمرین کند. من برای تماشای فیلم هیجان زده‌ام.»

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

فریتز فون اریش

فریتز فون اریش که نام اصلی‌اش جک ادکیسون بود در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی به ورزش کشتی مشغول بود و بعدا به یک مروج موفق برای کشتی قهرمانی کلاس جهانی تبدیل شد. اکثر فرزندان او نیز از همین نام فون اریش برای مبارزه در رینگ استفاده کردند.

پنج پسر از شش پسر فریتز در سنین پایین از دنیا رفتند و کوین تنها فرزند بازمانده فریتز در زمان مرگش در سال ۱۹۹۷ بود. پسر اولش، جک بارتون در سال ۱۹۵۹ در شش سالگی بر اثر برق گرفتگی درگذشت. پسر سوم، دیوید، بر اثر مصرف بیش از حد داروی مسکن در تور کشتی All Japan Pro Wrestling در سال ۱۹۸۴ از دنیا رفت که خانواده‌اش بعدا ادعا کردند مرگ او به دلیل پارگی روده ناشی از انتریت حاد بوده است.

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

از چپ: کریس که در ۲۱ سالگی خودکشی کرد، در کنار مایک، کوین، مادرشان دوریس و کری

پسر چهارم، کری، در سال ۱۹۹۳ در ۳۳ سالگی خودکشی کرد؛ هفت سال پس از تصادف با موتورسیکلت که باعث شد پای راستش قطع شود. پسر پنجم، مایک، نیز در سال ۱۹۸۷ و در ۲۳ سالگی خودکشی کرد و پسر ششم، کریس، در ۲۱ سالگی و در سال ۱۹۹۱ جان خود را گرفت.

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

کارگردانی این درام بر عهده شان دورکین ۴۰ ساله است که فیلمنامه آن را نیز نوشته است.

تغییر ظاهر چشمگیر بازیگر مشهور هالیوودی

ماه گذشته زک فاش کرد که در حال تمرین برای فیلم گارد ساحلی (Baywatch) محصول سال ۲۰۱۷ دچار افسردگی شدید شده بود. او که در این فیلم نیز ظاهری بسیار عضلانی داشت در مصاحبه‌ای جدید گفت آنقدر سخت تمرین می‌کرد و داروهای ادرارآور مصرف می‌کرد که افسرده شده بود. او گفت از Lasix که یک داروی ادرارآور است استفاده می‌کرد تا به ظاهرش در فیلم کمک کند که در نهایت سلامت روانش را تحت تاثیر قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج