۱۲۵۶۴۲۶
۲۵۴
۲۵۴
پ

توضیح درباره توزیع آب با کدورت بالا در اهواز

​معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تشدید مراقبت از کیفیت آب آشامیدنی اهواز و سه شهرستان دیگر استان خوزستان خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تشدید مراقبت از کیفیت آب آشامیدنی اهواز و سه شهرستان دیگر استان خوزستان خبر داد.

توضیح درباره توزیع آب با کدورت بالا در اهواز

دکتر پژمان بختیاری‌نیا در حاشیه جلسه ویژه بررسی آب شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، هویزه و دشت آزادگان که امروز (۱۳ز آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌های اخیر، از صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان‌ماه در برخی مناطق استان خوزستان، شاهد توزیع آب با کدورت بالا و بوی نامطبوع بودیم که بلافاصله پس از اینکه شاهد آب با کدورت بالا و بوی نامطبوع شدیم، نمونه‌برداری میکروبی، کلرسنجی و کدورت‌سنجی آب شبکه توزیع در طول شبانه‌روز را به بازرسان بهداشت محیط شهرستان‌های مذکور ابلاغ کردیم.

 به نقل از وبدا خوزستان، وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع سلامت آب، کنترل کیفی آب بصورت مداوم و با دقت در حال انجام است و نمونه‌برداری دائمی انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان افزود: تا این لحظه در بررسی‌ نمونه‌های اخذ شده، آلودگی میکروبی گزارش نشده است؛ با این حال از شرکت‌ آب و فاضلاب خواسته‌ایم ضمن اطلاع‌رسانی به مردم این شهرستان‌ها درباره علت وقوع کدورت آب شبکه توزیع و آموزش تدابیر لازم در خصوص مخازن آب خانگی، اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار رویداد مشابه به عمل آید.

بختیاری‌نیا در پایان ضمن تاکید بر تأمین آب آشامیدنی سالم توسط مسئولان امر خاطرنشان کرد: مدیران آبفای استان در آخرین تماس اعلام کردند که مشکل از ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه برطرف شده و تا ساعاتی دیگر شاهد رفع مشکل در شبکه توزیع آب این شهرستان‌ها خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج