adexo3
۱۲۵۷۱۴۸
۲۳۰
۲۳۰
پ

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران دارای ویژگی‌هایی است که قبل از مراجعه به این مرکز باید با آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاشت ناخن نیز یکی از خدمات زیبایی است که امروز طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی به دنبال آموزش تخصصی این حرف می‌روند. به همین دلیل این مطلب با هدف آشنایی علاقه‌مندان این حوزه با بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران تولید شده است.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

آموزش کاشت ناخن

بعد از بهبود بازار کار کشت ناخن،آموزش این حرفه در آموزشگاه کاشت ناخن سراسر کشور ارائه شد.هنرجویان زیادی برای یادگیری این حرفه به آموزشگاه کاشت ناخن مراجعه کردند و با کسب مدرک معتبر از آموزشگاه وارد بازار کار شدند.بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران درست مانند  آموزش سایر هنرها،دارای شرایط و ویژگی‌هایی است که به صورت اختصاصی به آن‌ها خواهیم پرداخت.اگر شما هم قصد یادگیری این حرفه با مربیان مجرب را دارید ادامه مطلب را است دست ندهید.

سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن

برای آشنایی بهتر با دوره آموزش کاشت ناخن ابتدا باید با سرفصل‌های آموزشگاه کاشت وطراحی ناخن آشنا شویم.به طور کلی سرفصل‌های دوره کاشت ناخن به دو بخش مبتدی و پیشرفته تقسیم می‌شود که هر یک از این دو بخش دارای مباحث متفاوتی است.

دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن که در ابتدا به هنرجو آموزش داده می‌شود شامل مباحث زیر می‌باشد:

  • معارفه و آشنایی با ساختمان ناخن
  • مانیکور و پدیکور خشک و تر
  • سوهانکشی سرعتی و اصولی
  • کاشت بدون سوهان کشی
  • اکسپرس مانیکور (سالنی)
  • اسمارت مانیکور و ایجاد قاب
  • ژلپولیش ناخن طبیعی (ژلیش)
  • موادگذاری انواع کاشت
  • اصول اجرای انواع فرم  

بعد از طی شدن دوره مبتدی،هنرجو وارد دوره پیشرفته‌ی کاشت ناخن می‌شود و با مباحث تخصصی‌تر کاشت ناخن آشنا می‌شود.این مباحث پیشرفته شامل موارد زیر است:

  • شناخت کامل معماری ناخن
  • اصول فرمرگذاری انواع ناخن طبیعی
  • مانیکور روسی
  • صدف سازی و گریم ناخن با سیستم آکرولیک
  • کاشت بیبی بومر
  • کاشت ژل پایه
  • ترمیم ژل پایه
  • آشنایی با انواع دکوریشن و فرنچ‌های سه‌بعدی

طول دوره آموزش کاشت ناخن تهران

به دلیل تفاوت دوره‌های آموزشی هر مرکز کاشت ناخن در تهران،نمی‌توانیم مدت زمان دقیقی برای طول دوره‌های کاشت ناخن در نظر بگیریم.اما به طور کلی می‌توان گفت هر بخش مبتدی و پیشرفته در دوره کاشت ناخن، در طی 15 جلسه یک ساعته برای آموزش کامل کاشت ناخن در نظر گرفته شده‌ است.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

نحوه برگزاری کلاس کاشت ناخن

برای آشنایی بیشتر با بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران باید با نحوه برگزاری کلاس کاشت ناخن آشنا شوید.

تعداد شرکت کنندگان

تعداد شرکت کنندگان دوره‌های کاشت ناخن در تهران به نوع دوره بستگی دارد.دوره‌های آموزشی کاشت ناخن به دو صورت خصوصی و نیمه خصوص برگزار می‌شوند.دوره‌های خصوصی با 2 یا 3 هنرجو قابل برگزاری هستند و دوره‌های نیمه خصوصی با 4الی 8 هنرجو برگزار می‌گردنند.

ابزارهای مورد نیاز آموزش کاشت ناخن

قبل از شرکت در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن باید ابزار و لوازم مورد نیاز آموز این دوره را تهیه کنید.برخی از این ابزار عبارتند از:قلم، بافر، نیپر، سوهان دستی، پالت تمرین، عقب زن و...

هزینه دوره کاشت ناخن

هزینه دوره کاشت ناخن در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد.برای مثال آموزشگاه، سابقه و تجربه مربی،تعداد جلسات و تهیه ابزار مخصوص کاشت ناخن روی هزینه دوره کاشت ناخن تاثیر دارند.از طرفی دوره‌های مبتدی و پیشرفته از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.هزینه دوره مبتدی حدود 1الی 2میلیون تومان است اما هزینه دوره‌های پیشرفته کاشت ناخن بین 3الی4 میلیون تومان است.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

بعد از اتمام دوره آموزش کاشت ناخن چه توانایی هایی کسب می کنید؟

 کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ، مهارت‌هایی هستند که بعد از اتمام دوره آموزشی کاشت ناخن روی آن تسلط خواهید داشت.

بازار کار کاشت ناخن

کاشت ناخن از جمله  هنرهایی است که بعد از آموزش کامل و ارائه مدرک می‌توانید بالافاصله وارد بازار کار شوید.همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد این حرفه با استقبال زیادی مواجه است و به طبع درآمد معقولی نیز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج